Asaf_p Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg savner commodoren min =) Eneste konsollen jeg har nå er Ps2, og uten at jeg har greie på dette så hadde det vært kult med en C64 emulator på ps2'en min. Finnes dette? I såfall hva må til for å kjøre dette?? Har original ps2 Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg gjorde et kjapt søk på nettet, og fant noe her: http://www.zophar.net/consoles/ps2.html Kanskje dette kan være noe? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Takk for linken Juke. Får prøve å legge inn noen emulatorer. Fikk desverre ikke nesStation eller hva den heter(SNES emulator) til å virke. Jeg får den bare til å lete etter roms på DVD-romen, ikke memory card eller harddisken. Hvis noen vet hva jeg gjør feil, si ifra Asaf_p: Sjekk denne linken. Står forklart hvordan du kan legge inn homebrew og få det til å kjøre fra mem card. Bare legg med emulatorelfen og en ROM med savebuilder på samme måte som vist i tuten Du må ha dette for at det skal funke: Ett PS1 spill Action replay max med USB minne Gammel PS2, ikke slim Er sikkert andre måter også, men da tror jeg du må ha modchip eller noe sånt. Er iallefall eneste måten jeg vet om uten å bruke modchip Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har slimline, så da går det vel ikke Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har slimline, så da går det vel ikke 8288867[/snapback] Mener å ha lest at den exploiten ikke virker på slim, men hvis du har action replay så kan du jo prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå