leifeinar Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 kommer NOCTUA NH-U12F med vifte? som titelen så fint sier, hos netshop ser det sånn ut mens andre plasse ikke nevner noe Lenke til kommentar
ticalOne Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 kommer NOCTUA NH-U12F med vifte? som titelen så fint sier, hos netshop ser det sånn ut mens andre plasse ikke nevner noe 8285824[/snapback] Jepp, det følger med en 120mm vifte. Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Bestilte hos komplett. Der var det åsså vifte Man kan kjøre den med 2 vifter, men det kommer bare med 1 Endret 1. april 2007 av slimjim Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 da kommer den vel med vifte hvordan er festene? er det skikkelig ordning med plate bak, skruer osv? her en schyte ninja, den er 750 gram og komm\ med samme klips greia som standar kjøleren til intell gjør. med andre ord, drit fester Lenke til kommentar
slimjim Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 da kommer den vel med vifte hvordan er festene? er det skikkelig ordning med plate bak, skruer osv? her en schyte ninja, den er 750 gram og komm\ med samme klips greia som standar kjøleren til intell gjør. med andre ord, drit fester 8286096[/snapback] Kommer med plate bak. Du har åsså mulighet får å sette den til og blåse enten ut/bak eller ned på gpun. Den er litt stygg å se på men den gjør jobben Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg kjøpte min på Komplett og det var med en 120 MM 1200 RPM Noctua vifte, fulgte også med en resistor som du kan sette på for å få kjøleren 100% stille. Jeg synest Noctua festemekansimen er veldig solid og god. Det er en skikkelig ordning med bakplate og skruer:). Den var litt kronglete og montere men den sitter veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå