AmadeuSS Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hvor får jeg det billigste 8800 gtx kortet? Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hvor får jeg det billigste 8800 gtx kortet? 8285819[/snapback] Det finner du lett sjøl i prisguiden.no eller dinpris.no Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...25&submit=S%F8k Ser ut til at det er MSI GeForce 8800 GTX fra psdata.no Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nope. Det billigste står ikke i prisguiden. Det er 8800GTX til 3999,- hos masterit.no Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 før du rekker å få det i posten fra masterit har prisen sikkert sunket alle andre plasser også Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Klarte ikke og finne noe 8800 GTX til 3999,- hos masterit.no, prisen steget allerede eller ukens tilbud? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 De har nå satt opp prisen til 4 693,-, det kostet 3999,- i forigårs. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg kjøpte Club3D 8800GTX for 3995,- på masterit.no. Men det er lenge siden. Det tok lang tid før jeg fikk det. Siden den gangen har masterit justert opp og ned på prisene. Kortet funker bare toppers. Men om man vil ha varene kjapt så kjøper man heller en annen plass og betaler litt mer. Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) jeg avbestillte idag siden ordren min fra masterit som er en uke gammer fortsatt sto "under behandling" når jeg ringte på fredag sa de at det var sendt på torsdag, som tydeligvis var løgn...om de ikke sender den fra australia da ^^ heller betaler en tusenlapp mer andre plasser edit: på MPX tok det ca 10 minutter før de startet behandling av saken... forskjell? edit2: først når jeg avbestiller på masterit så blir de på hugget, påstår igjen at pakken er sendt og at jeg får den imorgen...mye det samme som jeg hørte for 4 dager siden Endret 3. april 2007 av HobbiZ Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) jeg avbestillte idag siden ordren min fra masterit som er en uke gammer fortsatt sto "under behandling"når jeg ringte på fredag sa de at det var sendt på torsdag, som tydeligvis var løgn...om de ikke sender den fra australia da ^^ heller betaler en tusenlapp mer andre plasser edit: på MPX tok det ca 10 minutter før de startet behandling av saken... forskjell? edit2: først når jeg avbestiller på masterit så blir de på hugget, påstår igjen at pakken er sendt og at jeg får den imorgen...mye det samme som jeg hørte for 4 dager siden 8297895[/snapback] Så lenge det var en "åpen ordre" har du jo rett til å redigere/slette den så mye du vil.. Men skulle alt gå gale og de ikke lyver men bare sløver litt,kan du uansett sende tilbake på angreretten da Endret 3. april 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 joda, det er forsåvidt ikkeno problem på den måten, bare utrolig irriterende å måtte vente så lenge, virker ikke som de er interessert i å selge... btw, posten er kommet idag, men ingenting fra masterit...fortsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå