Gå til innhold

billigste 8800 gtx kortet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Club3D 8800GTX for 3995,- på masterit.no. Men det er lenge siden. Det tok lang tid før jeg fikk det. Siden den gangen har masterit justert opp og ned på prisene.

Kortet funker bare toppers. Men om man vil ha varene kjapt så kjøper man heller en annen plass og betaler litt mer.

Lenke til kommentar

jeg avbestillte idag siden ordren min fra masterit som er en uke gammer fortsatt sto "under behandling"

når jeg ringte på fredag sa de at det var sendt på torsdag, som tydeligvis var løgn...om de ikke sender den fra australia da ^^

heller betaler en tusenlapp mer andre plasser

edit: på MPX tok det ca 10 minutter før de startet behandling av saken... forskjell?

edit2: først når jeg avbestiller på masterit så blir de på hugget, påstår igjen at pakken er sendt og at jeg får den imorgen...mye det samme som jeg hørte for 4 dager siden

Endret av HobbiZ
Lenke til kommentar
jeg avbestillte idag siden ordren min fra masterit som er en uke gammer fortsatt sto "under behandling"

når jeg ringte på fredag sa de at det var sendt på torsdag, som tydeligvis var løgn...om de ikke sender den fra australia da ^^

heller betaler en tusenlapp mer andre plasser

edit: på MPX tok det ca 10 minutter før de startet behandling av saken... forskjell?

edit2: først når jeg avbestiller på masterit så blir de på hugget, påstår igjen at pakken er sendt og at jeg får den imorgen...mye det samme som jeg hørte for 4 dager siden

8297895[/snapback]

Så lenge det var en "åpen ordre" har du jo rett til å redigere/slette den så mye du vil..

Men skulle alt gå gale og de ikke lyver men bare sløver litt,kan du uansett sende tilbake på angreretten da

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...