Esukiru Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har nå spillt meg lei på de spillene jeg har og har tenkt å kjøpe et nytt et. Men hvilket skal jeg kjøpe? Noen gode spill som kan anbefales? Har følgende spill: GoW CoD3 Perfect Dark Zero PGR3 Kameo Oblivion Crackdown Bullet Witch GRAW2 Lost Planet Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dead rising. Fantastisk spill som kan være litt frustrerende til å begynne med, men som er ren gull når hovedpersonen blir litt kraftigere. Eller så kan jeg også anbefale Hitman, Viva pinata, Condemned og Saints Row. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Call of Duty 2 og Saints Row. To klassikere du ikke kan gå glipp av (CoD2 er i mine øyne mye bedre enn oppfølgeren) Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dead Rising eller Splinter Cell er mine tips. Lars Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 call of duty2,FEAR og rainbow six :vegas...........hvis du liker FPS godt. De 2 første selges billig "overalt" Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Foreslår Saints Row Det er et veldig bra spill! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 CoD2, Dead Rising eller Saint's Row, helt klart. Ikke mye til hjelp kanskje, men anbefaler de. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Dead Rising Et av de beste spillene til 360'n. Fantastisk underholdende og som er mulig å få tak i for en god pris. Sjekk ut elkjøp og absoluttspill.no. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har følgende spill:GoW 8285760[/snapback] Forkorter man ikke Gears of War til GeOW? God Of War Gears Of War Lett å forveksle når en forkorter, selv om begge er spill som bare finnes på en konsoll. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 PGR 3, Lost Planet 8288521[/snapback] Han har begge Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 call of duty2,FEAR og rainbow six :vegas...........hvis du liker FPS godt.De 2 første selges billig "overalt" 8286215[/snapback] Kom akkurat på noe morsomt. Spaceworld stavanger selger COD2 for full pris ennå. Tipper du 549,- så er du på villspor. De solgte det for 699! Dummeste jeg har sett.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kom akkurat på noe morsomt. Spaceworld stavanger selger COD2 for full pris ennå. Tipper du 549,- så er du på villspor. De solgte det for 699!Dummeste jeg har sett.. 8289210[/snapback] Spaceworld i Ski selger Saint's Row for 699,-... Har dårlige erfaringer med prisene til Spaceworld, så jeg handler ikke der. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Samme som at folk flest (inkludert meg) ikke skjønner hvordan Spaceworld i trondheim eller hvor det nå var kan vinne pris for beste norske spillbutikk. Gamezone som også var nominert er jo mye billigere :!: Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det du kan gjøre, emnestarter, er å bytte inn noen av de spillene du allerede har. Jeg ser at du har mange spill, spill som jeg vet av erfaring og har brukt jævlig mye tid på, på Xbox Live. Og som jeg fremdeles spiller. Ut ifra listen din har jeg dannet meg et bilde av deg, du er en med for mye penger. Du kjøper spill som ser bra ut bakpå coveret, spiller litt, men fullfører eller spiller aldri helt ferdig. GoW.. hvordan kan du være ferdig? Multiplayeren er den beste som er på Live nå, populariteten kan sammenlignes med Halo 2 da det var på topp. GRAW 2, Lost Planet, CoD3.. de er spill som spilles hele tiden på Live, godspilla du kan få kjøpt. Hvorfor trenger du et nytt spill? Haha, er du klok? Her er hva du skal gjøre: Ta med listen til din lokale EB Games-butikk og bytt inn spill du ikke spiller. Be om at duden bak disken skal se på listen og ut ifra den finne et spill til deg. Lykke til! Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Det du kan gjøre, emnestarter, er å bytte inn noen av de spillene du allerede har. Jeg ser at du har mange spill, spill som jeg vet av erfaring og har brukt jævlig mye tid på, på Xbox Live. Og som jeg fremdeles spiller. Ut ifra listen din har jeg dannet meg et bilde av deg, du er en med for mye penger. Du kjøper spill som ser bra ut bakpå coveret, spiller litt, men fullfører eller spiller aldri helt ferdig. GoW.. hvordan kan du være ferdig? Multiplayeren er den beste som er på Live nå, populariteten kan sammenlignes med Halo 2 da det var på topp. GRAW 2, Lost Planet, CoD3.. de er spill som spilles hele tiden på Live, godspilla du kan få kjøpt. Hvorfor trenger du et nytt spill? Haha, er du klok? Her er hva du skal gjøre: Ta med listen til din lokale EB Games-butikk og bytt inn spill du ikke spiller. Be om at duden bak disken skal se på listen og ut ifra den finne et spill til deg. Lykke til! 8289431[/snapback] Du har rett i noe der men jeg er typen som liker Singleplayer best. (kanskje et unntak med gears of war ) og bor desverre en god del mil unna den nærmeste EB Games butikk. Men jeg mener å ha sett en side på nett hvor man kan bytte spill? Endret 1. april 2007 av Rcane Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg stemmer for at du bytter PDZ, selv om du får dritlite for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå