Gå til innhold

kjøpe nytt spill til 360

Esukiru

Anbefalte innlegg

Jeg har nå spillt meg lei på de spillene jeg har og har tenkt å kjøpe et nytt et.

Men hvilket skal jeg kjøpe? Noen gode spill som kan anbefales?

Har følgende spill:

GoW

CoD3

Perfect Dark Zero

PGR3

Kameo

Oblivion

Crackdown

Bullet Witch

GRAW2

Lost Planet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
call of duty2,FEAR og rainbow six :vegas...........hvis du liker FPS godt.

De 2 første selges billig "overalt"

8286215[/snapback]

Kom akkurat på noe morsomt. Spaceworld stavanger selger COD2 for full pris ennå. Tipper du 549,- så er du på villspor. De solgte det for 699!

Dummeste jeg har sett..

Lenke til kommentar
Kom akkurat på noe morsomt. Spaceworld stavanger selger COD2 for full pris ennå. Tipper du 549,- så er du på villspor. De solgte det for 699!

Dummeste jeg har sett..

8289210[/snapback]

Spaceworld i Ski selger Saint's Row for 699,-...

Har dårlige erfaringer med prisene til Spaceworld, så jeg handler ikke der.

Lenke til kommentar

Samme som at folk flest (inkludert meg) ikke skjønner hvordan Spaceworld i trondheim eller hvor det nå var kan vinne pris for beste norske spillbutikk.

Gamezone som også var nominert er jo mye billigere :!:

Lenke til kommentar

Det du kan gjøre, emnestarter, er å bytte inn noen av de spillene du allerede har. Jeg ser at du har mange spill, spill som jeg vet av erfaring og har brukt jævlig mye tid på, på Xbox Live. Og som jeg fremdeles spiller. Ut ifra listen din har jeg dannet meg et bilde av deg, du er en med for mye penger. Du kjøper spill som ser bra ut bakpå coveret, spiller litt, men fullfører eller spiller aldri helt ferdig. GoW.. hvordan kan du være ferdig? Multiplayeren er den beste som er på Live nå, populariteten kan sammenlignes med Halo 2 da det var på topp. GRAW 2, Lost Planet, CoD3.. de er spill som spilles hele tiden på Live, godspilla du kan få kjøpt. Hvorfor trenger du et nytt spill? Haha, er du klok? :p

Her er hva du skal gjøre: Ta med listen til din lokale EB Games-butikk og bytt inn spill du ikke spiller. Be om at duden bak disken skal se på listen og ut ifra den finne et spill til deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Det du kan gjøre, emnestarter, er å bytte inn noen av de spillene du allerede har. Jeg ser at du har mange spill, spill som jeg vet av erfaring og har brukt jævlig mye tid på, på Xbox Live. Og som jeg fremdeles spiller. Ut ifra listen din har jeg dannet meg et bilde av deg, du er en med for mye penger. Du kjøper spill som ser bra ut bakpå coveret, spiller litt, men fullfører eller spiller aldri helt ferdig. GoW.. hvordan kan du være ferdig? Multiplayeren er den beste som er på Live nå, populariteten kan sammenlignes med Halo 2 da det var på topp. GRAW 2, Lost Planet, CoD3.. de er spill som spilles hele tiden på Live, godspilla du kan få kjøpt. Hvorfor trenger du et nytt spill? Haha, er du klok? :p

Her er hva du skal gjøre: Ta med listen til din lokale EB Games-butikk og bytt inn spill du ikke spiller. Be om at duden bak disken skal se på listen og ut ifra den finne et spill til deg. Lykke til!

8289431[/snapback]

Du har rett i noe der :) men jeg er typen som liker Singleplayer best. (kanskje et unntak med gears of war :p ) og bor desverre en god del mil unna den nærmeste EB Games butikk. Men jeg mener å ha sett en side på nett hvor man kan bytte spill?

Endret av Rcane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...