nree Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Satte opp et sjult kamera på dassen, siden jeg alltid har vært sekptisk til personen på andre siden av speilet. Nå har jeg endelig avslørt duden.. Det er faktisk en annen verden! Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hehe, dette var artig. Var vel ikke så altfor vrient i PS? Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Photoshop nei, det er skjult kamera På en annen side.. neh Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Fiffig. Kult. Men hadde vært ENDA kulere hvis du klipte ut litt av "han som står", også tatt hodet litt foran speilet. Kan prøve seinere, nå skal jeg ut i vårsolen! Det er lunkne 15 grader pluss her nå, weee ut i soooleeen! EDIT: Foressten, fiffig avatar du har. Endret 1. april 2007 av gizmomats Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det står en bak deg!! WT..F? Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Fiffig. Kult. Men hadde vært ENDA kulere hvis du klipte ut litt av "han som står", også tatt hodet litt foran speilet. Kan prøve seinere, nå skal jeg ut i vårsolen! Det er lunkne 15 grader pluss her nå, weee ut i soooleeen! EDIT: Foressten, fiffig avatar du har. 8286043[/snapback] Takk for avatar kommentar, sjønte ikke det med å ta hode utenfor speilet Det er vertfall utenom mine photoshop skillz, tror jeg.. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Klokka på avataren din er feil Lenke til kommentar
nree Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Offtopic: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Den bruker tidserveren på universitetet i Oslo, så såfremt den er feil er avataren min og det.Evnt. kansje din pc's klokke er feil, eller bildet har blitt lagret i mellomlageret ditt eller at du ikke hadde oppdatert siden på en stund. Kansje ontopic fra nå? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Klokka på avataren din er feil 8287869[/snapback] Prøvd å trykke "refresh"? Ontopic: Kult det der, men mange måter man kan lage slik på. Du brukte photoshop? Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Det finnes flere måter ja.. Adobe Photoshop CS2 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 kan være en som står bak han. regner med at det er det. eller så er det photoshop Lenke til kommentar
Joney Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Det står en bak deg!! 8286067[/snapback] HAHAHA :!: det må være dagens gullkorn Endret 2. april 2007 av Joney Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bra redigert iallefall, det skal du ha :!: Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Det var faktisk ingen som stod der og det er heller ikke noe som kunne vært i veien akkuratt dær.. hmm, merkelig.. Kameraet stod også på stativ Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bra jobbet goggen! Det var ganske stiligt! Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Takk, men er egentlig ikke så veldig enig, hadde jeg brukt mer en 10min på det hadde det nok blitt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå