Neophus Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei, det jeg lurer på er om noen har en formening om hvor mye det ville ha kostet å sette inn en lettvegg/glassvegg og en skyvedør i en åpning på røft 3-3.5 meter(tar det fra minnet). Rommet er ei stue, med soverommet sammenhengende, men åpningen til "soverommet" er bare 3/4 av veggens lengde. Løsningen som er brukt nå er en slags brun trekkspill-dør som kan trekkes sammen, om det er en habil beskrivelse av den. Det jeg ser for meg er å dekke omtrent halve åpningen med enten en lettvegg eller frostet glass(eller kanskje sånne glass-"mursteiner"), og andre halvdelen med en stor skyvedør, som da skyves utenpå veggen når den åpnes. Men jeg har ingen formening om hva noe sånt ville koste, da jeg aldri har vært borti sånt før. Kan tegne opp en røff(bruker jeg ordet rett? "rough" på engelsk) skisse om ønskelig. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har bygget noe sånt selv, husker ikke hva det kostet, men det ble ikke all verdens. Gjorde alt arbeidet selv da. Laget en lettvegg på 3-4 meter med skyvedør i. Dyreste var vel skyvedøren. 6 000 eller noe sånt for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå