Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) alt funker nå! fikk lastet driverne ved å trykke på repair computer før installasjonen startet, for så å trykke på load drivers 8293543[/snapback] kult å høre 8293597[/snapback] Det her var clean install av Vista ? fixer vista raid=0 bruk av to hd'r i stripe ? Den ser de uten å måtte legge til extra drivere ? De liogger i vista lissom ? lol(ble mye spørmål, skal oppgradere etter hardcore hw innkjøp) edit. Måtte du kjøre config program på hd'er før install ? alla sette hvordan raid funksjon du ville kjøre og eventuelt partissjon ? eller gikk det meste gjennom vista ? Endret 2. april 2007 av Malakai Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) "feil"? postering. Endret 2. april 2007 av wiberos Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hehe. Det var vel ikke snakk om å hjelpe meg, men tobbesen Ellers kan du sikkert hjelpe meg med noen av de siste spørsmålene jeg spurte i forhold til vista ? Skal oppgradere for vista, og lurer fælt på hvordan det oppfører seg i forhold til sata2 og install Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) "feil"? postering. Endret 2. april 2007 av wiberos Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fikk netopp pm med takk for hjelp fordi det jeg sa funket. Skjønner ikke hva du snakker om ? Hva er du mener jeg sier er feil ? Har jeg bare flaks eller ? Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Fikk netopp pm med takk for hjelp fordi det jeg sa funket. Skjønner ikke hva du snakker om ? Hva er du mener jeg sier er feil ? Har jeg bare flaks eller ? 8295167[/snapback] Du trenger ikke noe program for å konfigurere 2 disker i Raid, for å installere Vista eller XP. Du konfigurerer raid i Bios-laster inn drivere og installerer. 8295222[/snapback] Du kan ikke laste inn drivere i bios. Du kan sette hd til raid i bios. Ergo, som du sier selv må du laste inn drivere.-de ligger ikke på cd'n til vista eller xp - derfor må du ha en diskett/cd med driverne . Hvis ikke ville ikke tråstarter spurt i utgangspunktet. Og jo, du må definere uavhengig av bios om du vil kjøre sata disker som (husker ikke hva det heter) om den skal skrive på begge disker smatidig eller om en av diskene skal skrives det samme på som disk 1(backup) eller seff, om den skal oppføre seg som vanlig ide disker Endret 2. april 2007 av Malakai Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Av respekt for meg , deg og de ande må jeg avslutte her, det blir vanskelig å henge med her. Korrigerer postene mine. God Påske. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 hva skjer med all " feilpostering" ? så det nettopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå