Roiku Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg ble godt lurt. Min eks og samboer (til og med i dag) klaget over morgenkvalme den siste uka, og sendte melding i går mens jeg var på jobb om at hun hadde tatt graviditetstest og fikk positiv. Med omstendighetene trodde jeg på henne og ble ganske bekymret. Når vi hadde lagt oss avslørte hun det. Selve definisjonen på ondskap! Til og med godt planlagt kudos til henne. Jeg er ikke tilhenger av aprilsnarr, så jeg lurte ingen desverre. Hele familien trodde alikevel desverre at det var aprilsnarr når jeg sa at jeg ikke kom hjem alikevel. Men det hadde jeg faktisk ikke tid til, så litt synd på de da. Men men. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg lurte en kompis av meg, jeg planla det ganske lenge egentlig... Den 28. mars kjøpte vi en ukeskupong i lotto, trekningen var lørdag 31. mars. Han sjekka ikke om vi hadde vunnet, han hadde sannsynligvis glemt det ut. Kl 00:15 den 1. april ringte jeg han og sa vi hadde vunnet 55070 kr! Han gikk fem på, og fortalte dette til alle! Neste morgen avslørte jeg spøken, og da ble han ganske sint, han sa jeg dro den alt for langt! Han hadde tross alt fortalt omtrent alle han kjenner om at han vant! :!: Endret 3. april 2007 av Cursio Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 njaa, en som plutsleig klikka og så sa at han hatet meg på msn 0_o også var den en aprilspøk 0_o ellers ble jeg ikke lurt Lenke til kommentar
SilentAngel Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Klarte ikke å lure noen jeg =( men jeg var ikke så forberedt på at det var første april allerede... hadde jeg vært klar over det dagen før skulle jeg nok ha kokt sammen noe... tenkte for eksempel på å sette vekkerklokka på halv 5, (typen må opp på den tida... huff), også la det gå en halvtime, sånn at han kunne sove litt etter at alarmen hadde ringt... våkner alltid av den... og da hadde jeg tenkt å spille helt stressa og alt, og vekke han og si at klokka var ti på fem (Bussen hans går fem på) sånn at han måtte ha fått seg opp av senga, og alt... også ville jeg liksom gå ut av døra når han var halvveis nede i trappa, og si "eeh, forresten du... en ting, det er 1. april i dag, så... APRILSNARR!" Måtte nok ha rømt huset etter det... han hadde vel kokt av sinne hehe men, tenkte dessverre ikke på dette før det var for sent, så får vel prøve neste år eller kanskje jeg kan ta en liten avstikker.... er vel lov å lure folk selv om det ikke er 1. april? Men isteden så lurte han meg ganske bra... da han våkna om morningen gikk jeg på badet, og når jeg kom inn igjen satt han på senga og holdt seg for hodet og stønna noe forferdelig... så spurte jeg hva som hadde skjedd da, og han sa at han skulle til å legge seg ned, men så dunka han hodet rett i veggen... så trøsta jeg stakkaren, da han hviska "Aprillsnarr!" i øret mitt... PUTEKRIG! Men jeg har et spørsmål, jeg... tv'n vår er ødelagt, så jeg fikk ikke med meg nyhetene... og ikke om de hadde en aprilsnarr på lur der i gården... noen som gjorde? Og i så tilfelle, hva handlet det om? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 tre, av de tre aprilspøkene mine gikk i vasken Ikke fordi ingen trodde på de, nei.. Den første; ca kl.0:15, hvor jeg sa til mamma at konserten jeg hadde gledet meg til hele tiden, var avlyst og at jeg var så trist. Og før jeg rakk og si at at var aprilspøk, syntes hun skikelig synd på meg og klemte meg og trøstet meg. og jeg bare greide ikke si at det var apilspøk. Har ikke sagt den ennå. Den andre, sa jeg til en kar at jeg hadde en sykdom, og medisinen min, som jeg tar hver dag, vil kroppen gjøre seg imun til om 4 år, og at jeg ville dø på sykehuset. Da sa han "hehe. seriøst?", og jeg sa ja. og han lo og sånn. så når jeg sa det var aprilspøk, gjorde han ingen ting. han bare så litt skuffet ut. Og den tredje spøken, var at jeg sa at to, i klassen som er sammen og elsker hverandre skikkelig..; jeg sa til en at de hadde slått opp, og han ene hadde rømt ut i skogen og blitt savnet. og jeg fortalte en lang historie. og plutselig visste alle om det, og jeg fikk masse SMS og telefoner om det, og jeg måtte si til alle at det var en spøk. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Min bror sa at det var konkurssalg på Outland, så jeg gikk ned i går for å handle. Men stussa litt over hvor dyrt det var - for det var ikke salg i det heletatt! Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Den andre, sa jeg til en kar at jeg hadde en sykdom, og medisinen min, som jeg tar hver dag, vil kroppen gjøre seg imun til om 4 år, og at jeg ville dø på sykehuset. Da sa han "hehe. seriøst?", og jeg sa ja. og han lo og sånn. så når jeg sa det var aprilspøk, gjorde han ingen ting. han bare så litt skuffet ut. 8300127[/snapback] Høres ut som en skadefro jævel Selv ble jeg ikke lurt i år. I fjor, derimot, gikk jeg på den årlige aprilspøken i Romerikes Blad; at vannverket hadde begynt med sitronsmak på drikkevannet. Jeg fylte straks opp et glass vann for å teste. Skjønner fortsatt ikke hvordan jeg kunne gå på det. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 X'n ringte og sa hun var gravid og regna med det var meg... Moren min ringte og sa at de kom hjem idag ( 7 dager før planlagt) Gikk ikke på noen, men når jeg sa til 2 av vennene mine at x'n var gravid med mitt barn gikk de påd en. (en lo til han falt, han andre begynte å forklare hvordan man tok på kondom) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg lurte naboen med at han hadde en bulk på siden av bilen. Han ble helt ifra seg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg ringte til naboen min jeg, som satt i øverste etasje, og sa at døren og mye av underetasjen stod i brann og spredte seg fort, han gikk på den og og rett før han skulle til å legge på telefonrøret og rinke til brannvesenet sa jeg aprilsnarr. Gjett om han ble sur 8291839[/snapback] Fy søren den var stygg. Du burde skjemmes. Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 En venninne fortalte meg at skolen var blitt tent på, og at den hadde store brannskader. Jeg brydde meg lite, siden det var mer enn 1 uke til skolestart, og at det ville ha lite konsekvenser for meg. Så man kan vel si at jeg ble lurt, men oh well. Lame joke. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Lurer på hva de finner på i år de på nyhetene 8288191[/snapback] Det var det med betaling for e-post? Jeg slukte uoppmerksomt den... Lutre en kamerat og sa at han hadde masse tyggi under skia. Var ganske morsomt da han trodde på det og ble rimelig panisk. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg jobber i butikk i påsken, og lurte mange av kundene til å betale dobbelt Er glad jeg ikke skulle på jobb dagen etter, kom nok en strøm av kunder som hadde kikket på kvitteringen og skulle klage Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 det er bare dårlig gjort, ikke morsomt Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå