Toska92 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Det har altså vert 1.april Fikk du lurt noen bigtime? Eller ble du kraftig lurt selv? Uansett fortelll! Endret 2. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ble lurt 2 ganger i dag. - Muttern sa at det kom et brev fra skolen hvor det sto at vi begynnte 2 dager før. - En kompis sa spurte om jeg skulle bli med å spille basket. Fikk en melding med APRILSNARR. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 har blitt prøvd å lures flere ganger i dag, men ingen har lyktes har vel bare lurt noen få, med smågreier da... Men ikkeno stort i år. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Lurer på hva de finner på i år de på nyhetene Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 blitt lurt en gang i dag Vennine som sa hu skulle bli mamma ;P Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg lurte mange på MSN ved å si at ungdomskolen skulle leggest ned til neste år. Fortsatte med å si at bestefaren min hadde sagt det og sånn. 5 stykk som gikk rett på. Tydligvis mange som ville blitt glade om skolen faktisk skulle legges ned. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 ble lurt av faren min idag. han sa det var to politimenn på døra som skulle ha tak i meg, ble ganske redd da ja :!: Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg lurte mange på MSN ved å si at ungdomskolen skulle leggest ned til neste år.Fortsatte med å si at bestefaren min hadde sagt det og sånn. 5 stykk som gikk rett på. Tydligvis mange som ville blitt glade om skolen faktisk skulle legges ned. 8288221[/snapback] Mange som ikke tenker seg om to ganger, skolen legges ned = må dra mye lengre frem og tilbake ;P Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 ble lurt av faren min idag. han sa det var to politimenn på døra som skulle ha tak i meg, ble ganske redd da ja :!: 8288239[/snapback] siden du ble redd, så må du ha gjort noe i det sisste? eller Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har lurt en Var ute en tur tidlig i dag, når jeg kom inn sa jeg til broren min på 12 år at det lå masse lego i garasjen, og spurte om det var han som hadde lagt det der. Den største interessen hans er lego, så han gikk selvfølgelig ned i garasjen for å se på legoen. Han kom springende inn i huset igjen og sa at det ikke lå noe lego der, og jeg ropte APRILSNARR! Han er ikke fult så moden som andre barn på sin alder, og sprang inn i stuen, gjemte seg under et bord, og begynte å grine. Han grein i nesten en halvtime før mamma lovte han at han skulle få noe lego i butikken i morgen. HAHAH Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ikke enda iallefall, kanskje noe kommer i løpet av kvelden/natten Haha for en tidig lillebror du har. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 blitt lurt en gang i dag Vennine som sa hu skulle bli mamma ;P 8288202[/snapback] Den falt jeg også for i dag Poenget (fra min side) var at den ungen hadde bare kommet ca. 8 måneder for tidlig, (sånn som de folka (bestekameraten+venninna) har planlagt), så den kjempegode aprilsspøken var det nå ikke... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Han er ikke fult så moden som andre barn på sin alder, og sprang inn i stuen, gjemte seg under et bord, og begynte å grine. Han grein i nesten en halvtime før mamma lovte han at han skulle få noe lego i butikken i morgen. HAHAH 8289139[/snapback] Han har full kontroll på sin mor, altså. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 blitt lurt en gang i dag Vennine som sa hu skulle bli mamma ;P 8288202[/snapback] Den falt jeg også for i dag Poenget (fra min side) var at den ungen hadde bare kommet ca. 8 måneder for tidlig, (sånn som de folka (bestekameraten+venninna) har planlagt), så den kjempegode aprilsspøken var det nå ikke... 8289239[/snapback] hehe... var vist 3uker på vei sa hu hehe.. og jeg gikk 5 på Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Jeg ring Endret 27. juli 2011 av Bob Sacamano Lenke til kommentar
ostov Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg lurte en kamerat skikkelig mye. Først så skrev jeg på msn: Jeg er ikke her Aprilsnarrrrrr! Han gikk 5på Så sa jeg at kongen var død. Hhaa. Han trodde på meg igjen og jeg bare aprilsnarrrrr! Så sa jeg at kl. er kl. er 18:52, men egentlig var den Den er 18:43. Aprilsnarrrr. Han bare: Å nei, gikk 5på. Det var litt gøy siden det var snakk om klokka Skrev at jeg skulle logge meg av msn. Han bare: Å nei! Så sier jeg aprilsnarrr! Hahaa. Jeg logga ikke av Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg lurte en kamerat skikkelig mye. Først så skrev jeg på msn:Jeg er ikke her Aprilsnarrrrrr! Han gikk 5på Så sa jeg at kongen var død. Hhaa. Han trodde på meg igjen og jeg bare aprilsnarrrrr! Så sa jeg at kl. er kl. er 18:52, men egentlig var den Den er 18:43. Aprilsnarrrr. Han bare: Å nei, gikk 5på. Det var litt gøy siden det var snakk om klokka Skrev at jeg skulle logge meg av msn. Han bare: Å nei! Så sier jeg aprilsnarrr! Hahaa. Jeg logga ikke av 8293239[/snapback] Å fyf*** det der var så utrolig fett!! Omg rufflemæu! Men forresten så ble jeg ikke lurt i går. Tror jeg... Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg lurte en kamerat skikkelig mye. Først så skrev jeg på msn:Jeg er ikke her Aprilsnarrrrrr! Han gikk 5på Så sa jeg at kongen var død. Hhaa. Han trodde på meg igjen og jeg bare aprilsnarrrrr! Så sa jeg at kl. er kl. er 18:52, men egentlig var den Den er 18:43. Aprilsnarrrr. Han bare: Å nei, gikk 5på. Det var litt gøy siden det var snakk om klokka Skrev at jeg skulle logge meg av msn. Han bare: Å nei! Så sier jeg aprilsnarrr! Hahaa. Jeg logga ikke av 8293239[/snapback] :!: Haha, morro klumpen. Jeg og to venner lurte noen veninner skikkelig bra i går ja. Jentene skulle til byen med bilen til en av karene men før dem skulle dra så kjørte vi til butikken med den. Når vi kom tilbake så sa vi at dem ikke kunne bruke bilen siden vi hadde krasjet i et hus og ødelagt motoren på bilen. Først trodde dem ikke på det men vi røkka ut to plugghetter så bilen bare kjørte på to sylindrer å du verden som den luktet bensin og hørtes dårlig ut. Hun ene jenta ble så fly forbanna og ropte til oss at gutter kjører som idioter. etter vel 30 minutter avslørte vi spøken, som bare gjorde dem enda surere på oss :!: Jaja, dem kom seg ihvertfall til byen.. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hehe, la en lappe i gangen til foreldrene mine der jeg skrev at brodern hadde knekt fingeren, og vi var på legevakta. Når de kom hjem hadde fadern slått nummeret og var på full fart ut døra igjen før jeg kom og sa det var BS Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Lurer på hva de finner på i år de på nyhetene 8288191[/snapback] Var jo ett år de sa at det var salg på vin monopolet og det var bare å komme med bøtter og spann. Folk gikk rett på og møtte opp dagen etter meg bøtter og spann, og det er jo aldri salg på vin monopolet heller :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå