henke- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Hei, inatt våkna eg av eit stort lys og ganske masse lydar innpå romet mitt! Pc'en sto i full fyr, heldigvis hadde eg ei cola flaska på romet mitt med cola i! Fekk slokt det! Har kje aning om kva som kan ha skjedd! Hardware står innpå profilen min! Endret 1. april 2007 av henke- Lenke til kommentar
_BOFH_ Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 De tilfellene jeg har vært borti har det vært PSUen som har fått skylda... Men det er sikkert mye annet som kan gå galt oxo - er jo en del komponenter i en PC som bruker mye strøm for tiden... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei, inatt våkna eg av eit stort lys og ganske masse lydar innpå romet mitt!Pc'en sto i full fyr, heldigvis hadde eg ei cola flaska på romet mitt med cola i! Fekk slokt det! Har kje aning om kva som kan ha skjedd! Hardware står innpå profilen min! 8285112[/snapback] Bilder? Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei, inatt våkna eg av eit stort lys og ganske masse lydar innpå romet mitt!Pc'en sto i full fyr, heldigvis hadde eg ei cola flaska på romet mitt med cola i! Fekk slokt det! Har kje aning om kva som kan ha skjedd! Hardware står innpå profilen min! 8285112[/snapback] 1. april? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tror nok det er en liten 1.april det der Er vell ikke dagen til å poste utrolige ting som faktisk har skjedd... Lenke til kommentar
henke- Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 hahhahahahahahahahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå