2rst1 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Heisann. Våkna i dag klokka 10:20, og la merke til at eg hadde fått ei melding på mobilen. Den var sendt 10:10, så det var 10 minutter før eg våkna. Meldinga kom fra ei veninne av meg. Det sto at ei jente som går på skulen(kjenner ikkje hu så godt) min hadde drukket så masse i gårkveld at ho måtte pumpast. Og at ho ikkje hadde våkna endå. Sendte bare tilbake sånne meldinger ":O kor dåkke va då?". Og etter 2-3 meldingar såg eg datoen på mobilen min. "Søn 01.04.2007". Sendte tilbake "Håper virkelig ikkje dette er ein dårlig aprilsnar"... Svaret eg fekk var "Okei då :-)" Eg må innrømme eg var litt sånn med på den i begynnelsen.. men tok berre nokre få minutter før eg fant ut av at det var ein dårlig aprilsnar. jaja... Kva er den dårlegaste aprilsnaren du har høyrt i dag? Endret 1. april 2007 av 2rst1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) må vær den du sa nå har ikke hørt noen enda Endret 1. april 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 "Isbjørn i hagen". Kunsten er å moderere seg. En litt troskyldig amerikaner kunne kanskje gått rett på. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 En fra Usa ringte meg og sa at jeg hadde vunnet en tur dit. 10 pesetas på at det var ei vennina som jobber der borte sitt verk. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) "Andreas, jeg er gravid." Endret 1. april 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Ringte mora mi i dag mårrest og sa jeg skulle bli far, skremte dritten av hu før det gikk opp for hu at det var 1. april. En ganske dårlig spøk som fungerte. EDIT: "Andreas, jeg er gravid." 8287009[/snapback] Jeg heter faenmeg Andreas :O Endret 1. april 2007 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Den eneste spøken jeg har hørt i dag var "Jeg ligger på sjukehus med brukket halebein". Jeg svarte "Dumt det da. Men vet du hvilken dato det er i dag?" Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har ikke hørt, men sa til broren min: "Det er en elg utenfor huset." Broren min rullet med øynene og sa: "haha." Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har ikke hørt noen særlig i dag... "Andreas, jeg er gravid." Ringte mora mi i dag mårrest og sa jeg skulle bli far, skremte dritten av hu før det gikk opp for hu at det var 1. april. En ganske dårlig spøk som fungerte. Haha! De var litt slem begge to... :!: Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 faren min dro en" de ringte fra skolen og sa ferien er avlyst" vits... patetisk omg Andreas her og Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 ringte en på jobben og sa jeg var fra Coca Cola og måtte ha en bestilling på cola-varer med en gang. ellers fikk de ikke varer på 2 uker og butikken kunne tape 20K. han var alene på jobb og fikk panikk og løp og leitet ettter bestillingsjema han selfølgelig ikke fant. og ringte sjefen og full pakke. ^^ Jobber på en Småstor Statoil stasjon. heter ikke andreas men André jeg da. hahaha Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vi fikk oss ny leilighet på tirsdag, og mamma sa i går at noen hadde kjøpt den via forkjøpsrett på Finn.no. Faen den sugde, går jo ikke ann når vi allerede har fått nøklene. -_- Jeg heter faktisk Frederic faktisk. (Uttales "Fredrik", eller i følge halve skolen min; "Fred Erik".) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mange gode i klasserommet i går. "Du har noe på ryggen." "Hø hø." "APRILSNAR!!!" "Du kan få ti kroner av meg, du. APRILSNAAAAR!!!!" Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hm. På skolen min byttet et tvillingpar klasse. Det funket hele dagen, før de avslørte det for lærerne i siste time. Litt kult, egentlig. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mange fin-fine igår. "Jeg elsker deg! APRILSNARR!!!! :D:D:D *Glise*" - "Hater deg!" - "Aprilsnarr?" - "Neh..." Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Den dårligste aprilspøken noen tok på meg på tirsdag, må vel ha vert den søsteren min prøvde å lure meg med Hun sa at han som spilte Doyle i Angel var død? men det hun ikke viste var at han døde faktisk for noen år siden.. (rip Glenn Quinn) Edit:men når jeg tenker meg om var det egentlig ganske utrolig at hun akkurat sa han og ikke en av de andre(kansje jeg hadde gått på den da:P... Endret 3. april 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Jeg har ikke hørt så mange, men læreren min spurte om ett eller annet på tavla. Jeg var så dum og svarte, og selvfølgelig svarte jeg feil, så jeg ropte aprilsnarr med engang. Endret 3. april 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå