Gå til innhold

Dårligste aprilsnar du har hørt i dag?

2rst1

Anbefalte innlegg

Heisann.

Våkna i dag klokka 10:20, og la merke til at eg hadde fått ei melding på mobilen. Den var sendt 10:10, så det var 10 minutter før eg våkna. Meldinga kom fra ei veninne av meg. Det sto at ei jente som går på skulen(kjenner ikkje hu så godt) min hadde drukket så masse i gårkveld at ho måtte pumpast. Og at ho ikkje hadde våkna endå. Sendte bare tilbake sånne meldinger ":O kor dåkke va då?". Og etter 2-3 meldingar såg eg datoen på mobilen min. "Søn 01.04.2007". Sendte tilbake "Håper virkelig ikkje dette er ein dårlig aprilsnar"...

Svaret eg fekk var "Okei då :-)"

Eg må innrømme eg var litt sånn med på den i begynnelsen.. men tok berre nokre få minutter før eg fant ut av at det var ein dårlig aprilsnar.

jaja...

Kva er den dårlegaste aprilsnaren du har høyrt i dag?

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringte mora mi i dag mårrest og sa jeg skulle bli far, skremte dritten av hu før det gikk opp for hu at det var 1. april. En ganske dårlig spøk som fungerte.

EDIT:

"Andreas, jeg er gravid."

8287009[/snapback]

Jeg heter faenmeg Andreas :O

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar

Har ikke hørt noen særlig i dag...

"Andreas, jeg er gravid."

Ringte mora mi i dag mårrest og sa jeg skulle bli far, skremte dritten av hu før det gikk opp for hu at det var 1. april. En ganske dårlig spøk som fungerte.

Haha! De var litt slem begge to... :!:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

ringte en på jobben og sa jeg var fra Coca Cola og måtte ha en bestilling på cola-varer med en gang.

ellers fikk de ikke varer på 2 uker og butikken kunne tape 20K.

han var alene på jobb og fikk panikk og løp og leitet ettter bestillingsjema han selfølgelig ikke fant.

og ringte sjefen og full pakke.

^^

Jobber på en Småstor Statoil stasjon.

heter ikke andreas men André jeg da. hahaha

Lenke til kommentar

Vi fikk oss ny leilighet på tirsdag, og mamma sa i går at noen hadde kjøpt den via forkjøpsrett på Finn.no. Faen den sugde, går jo ikke ann når vi allerede har fått nøklene. -_-

Jeg heter faktisk Frederic faktisk. (Uttales "Fredrik", eller i følge halve skolen min; "Fred Erik".)

Lenke til kommentar

Den dårligste aprilspøken noen tok på meg på tirsdag,

må vel ha vert den søsteren min prøvde å lure meg med

Hun sa at han som spilte Doyle i Angel var død?

men det hun ikke viste var at han døde faktisk for noen år siden..:(

(rip Glenn Quinn)

Edit:men når jeg tenker meg om var det egentlig ganske utrolig at hun akkurat sa han

og ikke en av de andre(kansje jeg hadde gått på den da:P...

Endret av Missy9001
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...