Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Dette bildet er tatt med objektivet + Nikon D50 og croppet 50%. Ikke at det er gull verdt bildekvaliteten, men jeg vil bare vise dere hva jeg, alene i norge, har hemmelig tilgang til Kan vel oppsummere at det kun er 5 stk MAKS i hele norge som vet om dette reiret, og jeg skal tilbake med en lånt 600mm en dag, det er sikkert! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har man ikke noe annet, så er Tamron 70-300 helt grei den; men det bør blendes ned til f/8 eller f/11 for å vise hva det kan - og da kreves det en særdeles stødig hånd, eller et stativ. Fin fuggel, Mr. Olsen. Tom Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hehe, ja jeg kunne ikke noe om bedre kvalitet på høyere blender, så bildet er tatt på f/6 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Nettopp vært å hentet min 70-300mm Veldig overrasket over følelsen av objektivet. Det føles godt bygget, og den er lett. Fokusen er treg fra ende til ende, men hvis du har fått fokus og motivet flytter på seg så klarer den å henge med. Det neste blir å kjøpe en større veske. For den jeg har får ikke plass til mer enn D40 + kit. Endret 15. juli 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kjøpte denne linsen i dag ser ut til at jeg kommer til å ha my gøy med den fremover Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hehe, ja jeg kunne ikke noe om bedre kvalitet på høyere blender, så bildet er tatt på f/6 HAHA, jeg tok alt på 300mm med f/5.6 når jeg brukte dette objektivet ^_^) Det ble for øvrig solgt forrige uke. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg bytta nylig ut Tamronen min med en Nikon 70-300 VR. Det er nesten så jeg er glad Tamronen fikk seg en smell så jeg hade et påskudd for å kjøpe noe nytt, for forskjellen er enorm. Det er jo prisforskjellen også da. Nikkoren kosta meg 5x så mye som Tamronen, men det er mist 5x bedre også, i både bildekvalitet, kvalitet (og kvalitetsfølelse), funksjonalitet og kulhet. Men som en billig introduksjon til telefotoens verden er nok Tamrons alternativ smart. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Enig med *merkelig nick med tall og tull*: Grei som intro, hverken mer eller mindre. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Han sikta nok til meg. Kall meg koffein, nicket mitt er formelen for det Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) CH3CH2OH er et alkohol, men hvilket? Edit: Etanol? Endret 17. juli 2008 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Stemmer. Jeg har faktisk acronym-tags i signaturen, så hvis du har pekeren over i noen sekunder kommer det en sånn sak jeg har glemt hva heter hvor det står på vanlig menneskespråk. Bare just for sjov, men nuvel Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Hehe, fanzy... Lenke til kommentar
SRD Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har også gått til innkjøp av dette objektivet nå. Skal prøve det på kamera senere i kveld. Grunnen til at jeg kjøptet det var for å ha et lett reise objektiv, og for å finne ut hvor mye tele jeg trenger. Har forresten Samsungkamera med stabilisering i huset, så å blende det ned til 8 bør ikke være så stort problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå