Gå til innhold

Tamron 70-300mm - 999,-

Anbefalte innlegg

Dette bildet er tatt med objektivet + Nikon D50 og croppet 50%.

Ikke at det er gull verdt bildekvaliteten, men jeg vil bare vise dere hva jeg, alene i norge, har hemmelig tilgang til :D Kan vel oppsummere at det kun er 5 stk MAKS i hele norge som vet om dette reiret, og jeg skal tilbake med en lånt 600mm en dag, det er sikkert!

post-93156-1215725396_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp vært å hentet min 70-300mm

Veldig overrasket over følelsen av objektivet. Det føles godt bygget, og den er lett. Fokusen er treg fra ende til ende, men hvis du har fått fokus og motivet flytter på seg så klarer den å henge med.

Det neste blir å kjøpe en større veske. For den jeg har får ikke plass til mer enn D40 + kit.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Jeg bytta nylig ut Tamronen min med en Nikon 70-300 VR. Det er nesten så jeg er glad Tamronen fikk seg en smell så jeg hade et påskudd for å kjøpe noe nytt, for forskjellen er enorm. Det er jo prisforskjellen også da. Nikkoren kosta meg 5x så mye som Tamronen, men det er mist 5x bedre også, i både bildekvalitet, kvalitet (og kvalitetsfølelse), funksjonalitet og kulhet.

Men som en billig introduksjon til telefotoens verden er nok Tamrons alternativ smart.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har også gått til innkjøp av dette objektivet nå. Skal prøve det på kamera senere i kveld. Grunnen til at jeg kjøptet det var for å ha et lett reise objektiv, og for å finne ut hvor mye tele jeg trenger.

Har forresten Samsungkamera med stabilisering i huset, så å blende det ned til 8 bør ikke være så stort problem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...