Thorsen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Når vi snakker om aprilspøker må det nevnes at jeg syntes aftenbladets sin var en av de bedre http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article433874.ece Passer jo perfekt inn for politikerne som er blitt så kåte på å sensurere nettet nrk sin med å filtrere vekk ikke miljøvennlig strøm var jo også genial. Endret 1. april 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
HEE Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 LOL... jeg venter på og få deler jeg nå huff.. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Gjekk nok ikkje på den... Men hadde vore genialt Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Skulle til å skrive.. men så var gmail nede så jeg skulle vente litt, i mellomtiden leste jeg kommentarene her og da skjønte jeg det.. :!: Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 haha, så dette var årets tradisjonelle aprilspøk. hadde vært gøy om det hadde vært sant da, og man fikk være betatester for amd... 8287219[/snapback] Haha, sinnsykt så mange som hadde vært eiid her da Det kunne faktisk vært spøken, og innrømt senere at det var sandt :!: Hadde vært myyee bedre Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fin aprilspøk Men jeg skjønte det med det samme Lenke til kommentar
Howard Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Hei, som mange - men ikke alle - skjønte i tide, var dette (dessverre) årets aprilspøk på HW.no. Vi fikk rundt 150 henvendelser fra interesserte personer God påske! Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) hehe, det var en go del som ble skuffet der Endret 2. april 2007 av XanderX Lenke til kommentar
ptta Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 150 personer det var ikke dårlig. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Fikk ikke med meg denne før nå, men smart ide. Kunne fint falt for denne selv Var hvertfall godt skrevet. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Var genialt spør du meg Gikk på den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå