Heatsink Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Synd at du kan se foruminnleggene på bunnen av artikkelen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hehe, den var god ja. Forøvrig kunne jeg godt tenkt meg en slik for å teste ut egen programvare for firekjerner, men det er nok ønsketenkning... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hehe. 1.april er morsomt. -hadde vært kjenkt å få tilsendt noe sånt, med HK og alt... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Tenkte i et par sekunder "OMGWTF!! JEG MÅÅÅ JO MELDE MEG PÅ!", før jeg et par sekunder etter tenkte " " Lenke til kommentar
R_N Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Må innrømme at jeg gikk på denne selv... Men så klarte jeg også å skremme min kone ut av senga med å fortelle at maskinen hennes var gått helt i stå av virus. Sa at maskinen hennes hadde hengt linja, så jeg måtte bare sjekke hennes maskin for å se hva som hadde skjedd. La ut i det vide og brede om at alt måtte formateres og at hun kom til å miste alle dokumenter, bilder og annet som ligger der. Hun var helt på gråten da hun plutselig kom på at det var 1. april Lenke til kommentar
tdzark Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Haha, hadde fingeren på send-tasten da jeg så forum-innleggene på bunnen av artikkelen For bare en halvtime siden tråla jeg andre nettsteder for 1.april spøker, men her fjerna lukta av en 4-core AMD hele varslingssystemet mitt! Synest det var litt sært at dette skulle gå via hw.no men bestemte meg for at det var ok: mange produsenter som benytter seg av "fan-"sider, og hw.no er jo den suverene i Norge. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Blergh, Naiv? Jepps. På tide å krype under senga og gjemme seg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Litt for åpenbar dessverre. Hadde eposten vært registrert hos amd-norge elns så kunne man perhaps gått på den. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har bare en ting å si: LOL.. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 genial den spøken der da.. men som nevnt over synd at det sto under diskuter artikler at noen hadde skreve at det var en spøk, hehehehe Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ennda en luring ;P Gikk på at ei vennine skulle bli mamma tidligere i dag Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg la siterte artikkelen på Catch-Gamer-forumet. La til at de måtte si at de leste artikkelen på CG. Se hvor mange dere får inn: ) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 hehe, god Var nære på å gå på den Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nesten så jeg gikk på limpinnen. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 gikk på jeg.. min dato greie viser ikke 1 april.. fuck. jaja Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Litt dårlig gjort å smelle ut 'spoilere' om 1.april i forumet. Dette kommer jo opp rett under selve artikkelen så hvis man er i den minste tvil om at detta kan stemme så ødelegger vi moroa 8285149[/snapback] Sant nok. Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 haha, så dette var årets tradisjonelle aprilspøk. hadde vært gøy om det hadde vært sant da, og man fikk være betatester for amd... Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg synes denne saken kunne passet bedre inn på 1. april. 8284992[/snapback] Telenor har vært sånn før de Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Aprilkos Her har forøvrig Nettportalen samlet inn aprilspøkene rundt om i dag. Have a pretty look. Hvilken er den beste? Når jeg skummer igjennom overskriftene, så må jeg si jeg lo godt med "HDTV er her". En mer intetsigende overskrift finnes nok ikke - mediene presser på "HDTV" etterfulgt av utropstegn hver en dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå