bjorneoen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Denne: LG LCD-TV 26LC3R Eller denne: LG LCD-TV 26LC2R Det eneste som er forskjellig i navnet er det siste tallet. På den ene er tallet 2 og på den andre 3. Hvem er altså best av disse to? Hvis dere vet om noen skjermen som 22"-30" som ligger på en prislapp rundt 5000kr så si ifra! Endret 1. april 2007 av bjorneoen Lenke til kommentar
andylove Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Denne: LG LCD-TV 26LC3R Eller denne: LG LCD-TV 26LC2R Det eneste som er forskjellig i navnet er det siste tallet. På den ene er tallet 2 og på den andre 3. Hvem er altså best av disse to? Hvis dere vet om noen skjermen som 22"-30" som ligger på en prislapp rundt 5000kr så si ifra! 8284846[/snapback] Du spør egentlig på feil side. Jeg ville ha henvist deg til avforum.no eller hjemmekino.no Der finner du også flere brukertester og langt flere eksperter på Lyd&bilde enn du finner her. Men for å gi deg et lite svar iallefall, så har LC2R større kontrast, men har ikke opplyst innsynsvinkel. Det har LC3R, og den er dårlig. Forøvrig er LC2R utstyrt med Faroudja DCDi, hvilket er en veldig god bildeprosessor. Denon bruker denne i DVD spillerene sine. Les mer her! Men som sagt, www.hjemmekino.no er tingen for deg Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jeg fant denne: Samsung LE26R32B Er den bra? Tror dere den vil fungere bra med Playstation 3? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg fant denne: Samsung LE26R32B Er den bra? Tror dere den vil fungere bra med Playstation 3? 8284925[/snapback] Jada, det tror jeg. R serien er jo den billige, men det er ingen dårlig TV i den forstand. Det fungere så enkelt som at du får det du betaler for. Bare husk at film ikke lar seg spille av ved 720p, men kun ved vanlig TV oppløsning elller 1080i/p. Sjekk på de øvrige linkene jeg ga deg for mer info om TV'en du har sett på. Lenke til kommentar
arnebellinda Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg fant denne: Samsung LE26R32B Er den bra? Tror dere den vil fungere bra med Playstation 3? 8284925[/snapback] Denne tv'n har elendig kontrast. lurte på å kjøpe denne selv til soverommet, men droppet det pga kontrasten. svart blir veldig blått.. er lurt å se på tv'n i butikken før du kjøper.. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bare husk at film ikke lar seg spille av ved 720p, men kun ved vanlig TV oppløsning elller 1080i/p.] ehh ? nei vel... hvorfor ikke det? vanlige crt skjermer spiller av film som bare pokker og de er ikke 720p en gang.. Selvom 720p er den dårligste hd typen fungerer den vel til slikt? jeg mener, den dårligste hd typen er uansett bedre enn de lav definerte tv'er... som for eks de fleste crt skjermer er..... har jeg missforstått deg eller er jeg helt på jordet... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bare husk at film ikke lar seg spille av ved 720p, men kun ved vanlig TV oppløsning elller 1080i/p.] ehh ? nei vel... hvorfor ikke det? vanlige crt skjermer spiller av film som bare pokker og de er ikke 720p en gang.. Selvom 720p er den dårligste hd typen fungerer den vel til slikt? jeg mener, den dårligste hd typen er uansett bedre enn de lav definerte tv'er... som for eks de fleste crt skjermer er..... har jeg missforstått deg eller er jeg helt på jordet... 8289295[/snapback] Jepp, det har du. Problemet til Playstation3 er at det for øyeblikket ikke lar seg gjøre å spille av HD filmer i oppløsningen 720p. Da må du på høyere oppløsning. Eller lavere, som da er "normal" CRT oppløsning. Det er for øvrig en firmware oppgradering påvei. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 ah =) da skjønner jeg en latterlig bug med ps3 etter min mening, men det er vel for å tvinge inn det nye i tv verdnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå