Spartan Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Ja, det skjer faktisk I går passerte jeg 3 stk. flotte 15 åringener som tok en dukkert i den lokale badedammen uten bh og i tanga Det skjedde på Ammerud i Oslo hvis noen ønsker å følge med når det skjer neste gang Endret 1. april 2007 av Spartan Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Pic or it didn't happen. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) For en ufattelig spennende tråd. Det er da ikke unormalt å bade når man er 15 år. Det er ikke unormalt å bade i mars (må jo bare før 1. mai uansett). Det er heller ikke unormalt at jenter bader toppløs. Endret 1. april 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Det er heller ikke unormalt at jenter bader toppløs. 8284896[/snapback] Hihi, hvor? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Etter egne erfaringer vil jeg tro det skjer mest i ferskvann litt oppe på fjellet, eller om de er på ferie og er sikker på at ingen de kjenner kommer til å se dem. Om du ikke finner noen du kan se på er det bare å mase litt på jentevennene dine, og til slutt vil de gå med på å bade toppløs sammen med deg. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Garantert suksess.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Verdens lameste første aprilsspøk? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (..) I går passerte jeg 3 stk. flotte 15 åringener som tok en dukkert i den lokale badedammen uten bh og i tanga (...) 8284802[/snapback] Ah Sweeet! lol Lenke til kommentar
hauska Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 I går badet to venner av meg i iskaldt fjellvann. Ikke faen om jeg ble med uti, jeg stod med vinterjakke, lue og votter Edit: Begge i undertøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå