TCK Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Hei. Har satt i eit dail up modem i maskinen min. Når eg starter opp Xp så står det at windows har funnet nytt CIS [ett eller annet nummer med noen bokstaver] modem. Problemet er at eg har eit Rockwell modem. Er Rockwell det somme som CIS [står CIS for noe med Conexant?]? Eg kan ikke bruke cd'en som fulgte med fordi den er litt gammel og ikke har drivere for XP. Hvor kan eg eventuelt finne drivere for mitt Rockwell/Conexant modem [Rockwell har byttet navn til Conexant sant?], utenom på Conexant sine sider fordi der finner eg ikke riktig driver,? Litt innvikla dette men håper dere forstår. Tar alle svar med takk!! Edit: Varsling via e-mail er greit å ha kryssa av for [ Denne Melding var redigert av: TCK på 2002-12-15 18:02 ] Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 18:00, skrev TCK:Eg kan ikke bruke cd'en som fulgte med fordi den er litt gammel og ikke har drivere for XP.Hvor kan eg eventuelt finne drivere for mitt Rockwell/Conexant modem [Rockwell har byttet navn til Conexant sant?], utenom på Conexant sine sider fordi der finner eg ikke riktig driver,? Finner XP en driver på egenhånd? Elles skal du finne drivere hos Conexant, du finner også et program som forteller deg hva slag modem det er. Det er bare to typer drivere HCF og HSF. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå