poxy Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Heisann! Skal kjøpe meg nytt hk,cpu,ram og skjermkort. Eneste jeg vet nå er at det blir socket 775,med en c2d 6600. Jeg har tengt på Evga hk til oppsettet mitt,men både skjermkort og ram vet jeg ikke helt enda. Tengte på dette kortet: XFX GeForce 8800 GTX 768 MB. Jeg trenger hjelp til å finne noe som lar seg klokke godt,så hva syns dere om dette så langt? Endret 3. april 2007 av poxy Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bra utgangspunkt det, men greit å vite hvor mye du skal bruke? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 han skal bruke nesten alt. Lenke til kommentar
poxy Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Beklager at jeg skreiv så lite opplysninger....jeg skal bruke pc`n til gaming i all hovedsak,men den må heller ikke bli for liten til andre krevende programmer. Budsjett til Hovedkort,Cpu,Ram og skjermkort blir ca 11000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå