Gå til innhold

Divine Divinity - Fantastisk bra!

Anbefalte innlegg

Tok fram spillet igjen i dag, og har et problem. Bør kanskje putte det i en spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dypt inne i Dark Forest møter jeg en haug med noen spesielle skjeletter. Og problemet er at magi biter ikke på dem i det hele tatt. jeg har satsa 100 % på å bli magiker gjennom spillet, og sliter veldig nå. I nærkamp er jeg rett og slett udugelig, og uansett hvor mye healing spells og potions jeg benytter meg av er jeg død i løpet av et halvt min. Noen tips?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en slags regel i rollespill at man ikke skal spesialisere seg 100%

på bare en ting. F.eks. i Baldurs Gate-spillene eller Neverwinter Nights er det ikke smart å ha et party med 4 wizards, selv om de virker som de gjør ekstremt mye skade...helt til du treffer fiender som er immune mot magisk skade, da er hele partyet fucked. Litt mixa skills hjelper alltid.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Mener å huske jeg rundet Divine Divinity tidligere. Sinnsykt bra spill. Kjøpte både det og Beyond Divinity til 90,- stk i en sånn billigkasse :p

Bluesummers:

A new patch (1.49) for the English version of Beyond Divinity is available. It removes the Starforce protection, fixing a number of problems players have been reporting including Windows Vista compatibility. Click here to download it.

Vista compabilty ? divine divinty funka fint på vista 64bit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...