Husam Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Tok fram spillet igjen i dag, og har et problem. Bør kanskje putte det i en spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dypt inne i Dark Forest møter jeg en haug med noen spesielle skjeletter. Og problemet er at magi biter ikke på dem i det hele tatt. jeg har satsa 100 % på å bli magiker gjennom spillet, og sliter veldig nå. I nærkamp er jeg rett og slett udugelig, og uansett hvor mye healing spells og potions jeg benytter meg av er jeg død i løpet av et halvt min. Noen tips? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Husker ikke, en stund siden jeg spilte sist. Men hva med traps eller summons? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 Prøvde meg litt fram, men fant ut at det beste var å trene litt i andre områder, og hente inn noen points på strength og andre warriorskills. Hjalp bra det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det er en slags regel i rollespill at man ikke skal spesialisere seg 100% på bare en ting. F.eks. i Baldurs Gate-spillene eller Neverwinter Nights er det ikke smart å ha et party med 4 wizards, selv om de virker som de gjør ekstremt mye skade...helt til du treffer fiender som er immune mot magisk skade, da er hele partyet fucked. Litt mixa skills hjelper alltid. Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mener å huske jeg rundet Divine Divinity tidligere. Sinnsykt bra spill. Kjøpte både det og Beyond Divinity til 90,- stk i en sånn billigkasse Bluesummers: A new patch (1.49) for the English version of Beyond Divinity is available. It removes the Starforce protection, fixing a number of problems players have been reporting including Windows Vista compatibility. Click here to download it. Vista compabilty ? divine divinty funka fint på vista 64bit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå