b-duvaland Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Den finnes hos Tom's her. Gleder meg mer og mer jeg iallefall, nå vet jeg hvordan man fester headsetet også (Man putter det inn i den ene sloten foran på håndkontrolleren). Bilde her (Det er på controller S). Man kan ha 1 brukerID pr "kode" som man kjøper, i tillegg til gjeste-konto hvis kamerater f.eks vil spille online. Skal du ha flere bruker id'er må du kjøpe 1 kode til, og Xbox'en kan ha totalt 7 kontoer. Det vil også være over 60 tilgjengelige Live! titler innen julen 2003, det er mange spill! Halo 2 blir jo som kjent sluppet i 2003 også :smile: Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 jkeg har lest at det koster 20 dollar i usa per mnd. så dere veit det. Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 du, de 2 hulla i fronten på controlleren som man kan putte memorycard, og headset greia. Hva andre ting finnes det som man kan stappe i der? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 18:42, skrev xcshl:jkeg har lest at det koster 20 dollar i usa per mnd. så dere veit det. ??? Hvor?? Hvem?? Edru?? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 blir det cheating på live da? ville være rart om det ikke ble det, jeg vet ikke om noe spill på internett det ikke finnes cheats til. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 19:48, skrev evil_snowman:blir det cheating på live da? ville være rart om det ikke ble det, jeg vet ikke om noe spill på internett det ikke finnes cheats til. Det blir isåfall vanskelig...man må jo ha chippa box for å kjøre jukseprogs iallefall, og modchips blir jo permbannet hvis man logger på med det (den lagrer serienummeret til xbox'en, slik at den ikke kommer inn igjen). Live serverne skal forøvrig ha militær sikkerhet :smile: Forutsetningene er iallefall bra, den som lever får se :wink: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Det er ikke serienr som blir lagret, da hadde det bare vært å endre det. De vet ikke 100% sikkert enda hva som hindre en chippa xbox å komme på live. Regner med at de knekker det systemet også iløpet av noen uker :smile: Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Quote: Den 2002-12-15 20:15, skrev fullifaencom:Det er ikke serienr som blir lagret, da hadde det bare vært å endre det.De vet ikke 100% sikkert enda hva som hindre en chippa xbox å komme på live. Regner med at de knekker det systemet også iløpet av noen uker :smile: Joda, men de vet at maskinen blir ban'et for livstid. Hjelper ikke å ta ut chipen igjen. Leste om en som hadde ringt til MS og spurt rett ut, og de sa akkurat det han mistenkte, hadde man brukt Live med moda Xbox så hadde man tabba seg ut, _den_ boksen kom aldri mer til å fungere på nettet.. Husker ikke hvor jeg leste det, kan godt ha vært på dette forumet en plass.. Lenke til kommentar
groms Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Det er jo genialt, endelig nettmultiplayer uten cheats. Hvordan fungerer ratingsystemet til toms hardware forresten? ser de har rate'et noen spill.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 la-la-la De har klart å få chippa spillere online igjen, (vel og merke uten chip). Men det krever endringer, hva husker jeg ikke, men ta en titt på forum.xbox-scene.com Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 det er fullt mulig og få chippa xbox på live! igjen. de banner ikke på serienummeret, og heller ikke ID nummeret. Det de banner på er faktisk krypteringsnøkkelen til HDD'en. Dersom en forandrer denne kommer en online igjen - en kan til og med være online med 5 xbox'er samtidig med samme HDD nøkkel - eneste problemet er at en ikke kan joine de samme spillene samtidig. Xbox Live! blir nok cracka iløpet av kort tid også, slik at modda Xbox'er lett kommer på.. bare vent og se.. Lenke til kommentar
groms Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Det er for jævli at sånne hacker-horer skal ødelegge morroa for oss redelige og ordentlige mennesker. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Dere vet at det går ann å spille xbox live her i norge nå ja? Hvis dere går inn på http://www.xbox.com/uk/live så ser dere at det står at man kan kjøpe et xbox kit til 39 pund, og den fungerer i Norge :smile: Det dumme er at man kan kun bestille kit'en til UK, Tyskland og Frankrike... Men hvis man er heldig og vet om noen som bor i et av de landene så kan man få han/henne til å bestille kit'en hjem til seg, og deretter sende det videre til norge, jeg kjente en i uk, og han fikser det for meg :smile: han snakket om at jeg ville få xbox live på onsdag som kommer! :smile: Og jeg vet at det funker, for det eneste man gjør er å spille via UK, germany og france servere :smile: En annen jeg kjenner som bor i norge har allerede fått xbox live, og han spiller det hele tiden :smile: Dette er ikke kødd -Dennis _________________ 28" thomson widescreen, fett surround anlegg. xbox spill: halo, doa3, rallisport, deathrow, mechassualt, splintercell, fusion frenzy, unrealchampionship, gotham racing, fifa worldcup 2002, ghost recon og morrowind. [ Denne Melding var redigert av: dennis88 på 2002-12-16 08:50 ] Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 w00t, å jeg som skal til london rett etter jul, gjett hva jeg skal kjøpe meg der da! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 08:50, skrev dennis88:Dere vet at det går ann å spille xbox live her i norge nå ja?Hvis dere går inn på http://www.xbox.com/uk/live så ser dere at det står at man kan kjøpe et xbox kit til 39 pund, og den fungerer i Norge :smile:Det dumme er at man kan kun bestille kit'en til UK, Tyskland og Frankrike...Men hvis man er heldig og vet om noen som bor i et av de landene så kan man få han/henne til å bestille kit'en hjem til seg, og deretter sende det videre til norge, jeg kjente en i uk, og han fikser det for meg :smile: han snakket om at jeg ville få xbox live på onsdag som kommer! :smile:Og jeg vet at det funker, for det eneste man gjør er å spille via UK, germany og france servere :smile:En annen jeg kjenner som bor i norge har allerede fått xbox live, og han spiller det hele tiden :smile:Dette er ikke kødd-Dennis Men hva med pingen ? Den tror jeg er sinnsykt høy Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Nei pingen trenger ikke å være høy. Husk at det er mange gode servere, og jeg regner med at pingen ligger på 50-150 avhengig av serveren. På gamespy arcade xbox tunnel er pingen på mange av de fra UK, rundt 50-100. Jeg gleder meg sinnsykt! -Dennis Lenke til kommentar
bidz Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 14:30, skrev Jørgen-aa:Men hva med pingen ? Den tror jeg er sinnsykt høy Den trenger ikke og være no spesielt høy (enda). Det er nemlig veldig veldig få brukere på de europeiske serverne hittil, samt at det spiller mer rolle om du har en kvalitets linje med bra utlands-oppkobling, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå