Gå til innhold

Hjelp. Laptopen eksploderte!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er litt redd her jeg sitter, men allikevel glad for å være i live. Laptopen min (en HP nx7400) ble plutselig dritvarm, CPU målte 110 grader. PCen frøys (eller kokte) plutselig, og ingenting reagerte. Så jeg, i håp om å redde CPUen fra å smelte, sprayet noen sekunder med propangass inn i viftehullet. Propangass skal jo være avkjølende.

Men da gikk det galt. Jeg hørte et stygt smell, og det sto flammer ut av hullet i noen få sekunder. :ohmy:

PCen er nå selvfølgelig helt død. :dontgetit:

Helvette. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å spraye propan inn i en overopphetet laptop hørtes ikke særlig smart ut. Men tar virkelig propan fyr ved 110°C?

Propane

Autoignition temperature: 493-604 °C (The autoignition temperature or kindling point of a substance is the lowest temperature at which a chemical will spontaneously ignite in a normal atmosphere without an external source of ignition, such as a flame or spark.)

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Aprilsnar deluxe spør du meg

Man henter bare ikke en slik ide ut av løse luften.

Oi over hundre grader hva skal jeg bruke hmmmm jo propangass!!

neppe

edit

Om det tar fyr vet jeg veldig lite om, men om det skjer en kortsluttning for du jo det lille gniste som skal til etc

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Aprilsnar deluxe spør du meg

Man henter bare ikke en slik ide ut av løse luften.

Oi over hundre grader hva skal jeg bruke hmmmm jo propangass!!

neppe

edit

Om det tar fyr vet jeg veldig lite om, men om det skjer en kortsluttning for du jo det lille gniste som skal til etc

8284375[/snapback]

Henger meg på denne. Dette høres ut som en aprilspøk. :D
Lenke til kommentar

Føler meg litt presset opp i et hjørne nå.. :ph34r:

Ok, er vel på tide å innrømme at jeg kom til å se etter hvilken dato det er idag. :wee:

EDIT: Aprilsnarr (er det aprils-narr, aprils-snar eller apprils-nar?)

Men makan til visninger jeg fikk, nesten snaue 200 på noen få minutter. :yucky:

Endret av Opticane
Lenke til kommentar

Jeg fikk virus i går!111elleve Nå er jeg skikkelig sjuk og legen sier at jeg mest sannsynlig ble smittet av pcn. Legen sier at antibiotika bare virker mot bakterier. Kan jeg ha vært skikkelig heldig og bare blitt smittet av en databakterie?spørsmålstegn Hvis ikke, hvordan går jeg frem for å innstallere antivirusprogram i hjernen?

3D17: jeg fant ut at det var bedre å skrive elleve istedet for enen for da er jeg skikkelig 1337

Endret av :chribruu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...