Opticane Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei. Jeg er litt redd her jeg sitter, men allikevel glad for å være i live. Laptopen min (en HP nx7400) ble plutselig dritvarm, CPU målte 110 grader. PCen frøys (eller kokte) plutselig, og ingenting reagerte. Så jeg, i håp om å redde CPUen fra å smelte, sprayet noen sekunder med propangass inn i viftehullet. Propangass skal jo være avkjølende. Men da gikk det galt. Jeg hørte et stygt smell, og det sto flammer ut av hullet i noen få sekunder. PCen er nå selvfølgelig helt død. Helvette. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 en liten aprillspøk kanskje Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 nei, det er ikke det... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 2 ord til deg, propan brenner noen gang brukt gass ovn Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Egentlig aldri brukt det nei, men det er jo jævla kaldt hvis du sprayer det på huden. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Spraye propangass? Skeptisk.. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Skeptisk ja. Blir jo det samme med han som pussa ned kjernen på CPU for å "planslipe cpu" Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Nice work. Propangass og overopphetede komponenter? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bevis det med bilder. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Å spraye propan inn i en overopphetet laptop hørtes ikke særlig smart ut. Men tar virkelig propan fyr ved 110°C? PropaneAutoignition temperature: 493-604 °C (The autoignition temperature or kindling point of a substance is the lowest temperature at which a chemical will spontaneously ignite in a normal atmosphere without an external source of ignition, such as a flame or spark.) Endret 1. april 2007 av Überadri Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Aprilsnar deluxe spør du meg Man henter bare ikke en slik ide ut av løse luften. Oi over hundre grader hva skal jeg bruke hmmmm jo propangass!! neppe edit Om det tar fyr vet jeg veldig lite om, men om det skjer en kortsluttning for du jo det lille gniste som skal til etc Endret 1. april 2007 av simalarion Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Aprilsnar deluxe spør du meg Man henter bare ikke en slik ide ut av løse luften. Oi over hundre grader hva skal jeg bruke hmmmm jo propangass!! neppe edit Om det tar fyr vet jeg veldig lite om, men om det skjer en kortsluttning for du jo det lille gniste som skal til etc 8284375[/snapback] Henger meg på denne. Dette høres ut som en aprilspøk. Lenke til kommentar
Hansey Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Den værste april spøken jeg har sett på lenge! :!: Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Føler meg litt presset opp i et hjørne nå.. Ok, er vel på tide å innrømme at jeg kom til å se etter hvilken dato det er idag. EDIT: Aprilsnarr (er det aprils-narr, aprils-snar eller apprils-nar?) Men makan til visninger jeg fikk, nesten snaue 200 på noen få minutter. Endret 1. april 2007 av Opticane Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hehe. Vi er ikke så lettlurte. Det skrives forresten aprilsnarr. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Hva med å lage en sticky-tråd, så alle kan ta aprilsspøkene sine der? (aprilssnarr igjen.. reheh) Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva med å lage en sticky-tråd, så alle kan ta aprilsspøkene sine der? (aprilssnarr igjen.. reheh) 8284461[/snapback] Hvis man gjør det, så kommer ingen til å gå på spøkene Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg fikk virus i går!111elleve Nå er jeg skikkelig sjuk og legen sier at jeg mest sannsynlig ble smittet av pcn. Legen sier at antibiotika bare virker mot bakterier. Kan jeg ha vært skikkelig heldig og bare blitt smittet av en databakterie?spørsmålstegn Hvis ikke, hvordan går jeg frem for å innstallere antivirusprogram i hjernen? 3D17: jeg fant ut at det var bedre å skrive elleve istedet for enen for da er jeg skikkelig 1337 Endret 1. april 2007 av :chribruu Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 ja og nå er hardisken min snart full så jeg må få byttet papir inni den. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hvis man gjør det, så kommer ingen til å gå på spøkene 8284481[/snapback] Det er det ingen som gjør nå uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå