Jext Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg vil gjerne være med å spille! Lenke til kommentar
mislum Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hva er det som er galt med C&C 3 nå? Jeg kommer ikke inn på hovedsia dems og kommer heller ikke inn på online spilling Lenke til kommentar
Boye Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Lagde faktisk en tråd om det som forklarer det ganske godt. Problemet ser ut til å være ISP relatert ifølge support. Idag, nå, er første gangen siden jeg installerte spillet at siden på www.commandandconquer.com kommer opp. Tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=742429 Support: http://forums.easports.com/mboards/forum.j...=2&forumID=2381 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Hvis dere skal være med å spille over hamachi, join "cc3online" med passord "cc3online" nå! Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 er bedre å lage en irc-kanal og annonsere multiplayergames der istedet for å annonsere på forumet.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 skal begynne med c&c 3 og wow i sommer jeg, må få ny pc først, er c&c krevende på spillerfaring jeg har bare spilt strategispill som e-e og aoe Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Krevende og krevende.. jeg spiller atm på laptopen, som har AMD Turion TL-52 og Go 7200 skjermkort. Alt er på det laveste selvsagt, og jeg har vært sist ferdig med loadinga i samtlige onlinematcher jeg har spilt På min egen PC med E6400 og 7900GT går alt knirkefint med alt på fullt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 mente ikke hardware da, men erfaring, lol! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Forsøkte å joine hamachi-serveren som var nevnt tidligere i tråden, vet at både servernavn og pass var rett (husket 4 ! er). Hva er feil? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 mente ikke hardware da, men erfaring, lol! 8302064[/snapback] Vi lar hvem som helst bli med å spille, uansett erfaring. Og nivået vi spiller på er nok kanskje litt under online nivå (etter hva jeg har sett på replays hvertfall). Vi spiller for gøy, og blir bedre mens vi spiller og lærer av hverandre. Når vi spiller teamgames prøver vi å variere lagene mest mulig. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 mente ikke hardware da, men erfaring, lol! 8302064[/snapback] Tabbe Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Forsøkte å joine hamachi-serveren som var nevnt tidligere i tråden, vet at både servernavn og pass var rett (husket 4 ! er). Hva er feil? 8302169[/snapback] Vi spiller ikke på den serveren lengre, beklager, glemte å informere om det. Prøv denne: navn: sildakongen passord: noway Informerer også om at vi bruker patch. 1.03 (nyeste til nå) Endret 3. april 2007 av xantir` Lenke til kommentar
RabiZ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg er inne nå (Zoki). Er det noe slags felles chat eller no? Hamachi er helt nytt for meg Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 mente ikke hardware da, men erfaring, lol! 8302064[/snapback] Tabbe 8302182[/snapback] heh, ja Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) For å gjøre det litt enklere å finne matcher så samler vi oss på IRC. #c&c3.no på quakenet Skaff IRC her: http://www.opera.com/ (IRC ligger inne i programmet, veldig enkelt og greit) http://mirc.com/ (Der er det også en guide om hvordan du setter det opp) Vi lager også et nytt Hamachi nettverk. Navn: c&c3.no Passord får du på IRC. Informerer også om at det har kommet ny patch: 1.04 Endret 7. april 2007 av xantir` Lenke til kommentar
Shograk Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Når på døgnet bruker der å være folk å spille? ingen på irc kanalen nå, bare L bot... Så jeg får ikke passord... Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 #tiberium.no@qnet og hamachi server: Tiberium.no / Tiberium.no ~ nettop laget på nytt men vert ca. 40folk innom den. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Urk, skuffende at EA enda ikke har greid å fikse nettverkproblemene. Fungerer fint hos meg, men kompisen jeg skal spille med sliter enormt. Om han i det hele tatt greier å logge seg inn er det 50-50 sjanse at han greier å se folk/spill i lobbyen, stortsett ikke - Deretter blir han disconnectet. Er utrolig lei av dette nå, vi har prøvd alt av løsninger mellom himmel og jord, men fortsatt problemer ... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Forsøkt direkte kobling til modem, uten verken software/hardware brannvegg? Hvis ikke det fungerer, da har han et problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå