Gå til innhold

Bra stealth spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville sagt Thief, som er selve ur-spillet innen stealth-genren. Det matcher ikke helt alle kriteriene dine, men for stealth-orientert gameplay er de konge på haugen fremdeles. Settingen er mer senmiddelaldersk fantasy-aktig, med noen elementer som i forhold til tiden det er lagt til kanskje virker scifi-aktig. Ikke type pew pew, men litt forut for sin tid og kledelig "unaturlig".

1 og 2 er riktignok utelukkende i førstepersonsperspektiv, mens 3 har valgfritt tredjepersons eller førstepersons. Spillet er likevel laget med tanke på at mesteparten skal spilles i førsteperson, og det fungerer derfor jevnt over best. Tredjeperson blir mest vanity view.

Thief 3 er også veldig pent å se på, selv om det er fra 2003 (om jeg ikke husker helt feil).

Prøvd Aurora Watching? (også kjent som Gorky Zero: Aurora Watching eller Soldier Elite)

8284224[/snapback]

Takk, for teste Soldier Elite, selv om omtalene er elendige. Artig å prøve uansett. Det er jo de samme som har laget Infernal, som nicket mitt avslører at jeg faktisk likte litt (synes ideen var litt spennense, selv om spillet som spill ikke er noe å hoppe i taket for).

Ellers ser jeg det er noen anbefalinger på 1p. Skjønner jeg burde prøvd Deus Ex, etter som det er en klassiker. Når det gjelder 1p, er No one lives forever 1 & 2 de eneste jeg har fått meg til å like, men så har jeg ikke prøvd så mange heller, da.

Syns Prince of Persia passet til kriteriene dine. Lite sniking though. ;|

Tror du kan glede deg til Assassins Creed

8284248[/snapback]

Joda, Prince of Persia er gode spill. Spilte det til og med 2d på Amigaen i sin tid, men passer vel bedre når man vil ha litt hard-core action enn å snike seg rundt, og regne seg fram til "vaktenes" bevegelser

Prøvd Aurora Watching? (også kjent som Gorky Zero: Aurora Watching eller Soldier Elite)

8284224[/snapback]

Takk, for teste Soldier Elite, selv om omtalene er elendige. Artig å prøve uansett. Det er jo de samme som har laget Infernal, som nicket mitt avslører at jeg faktisk likte litt (synes ideen var litt spennense, selv om spillet som spill ikke er noe å hoppe i taket for).

Ellers ser jeg det er noen anbefalinger på 1p. Skjønner jeg burde prøvd Deus Ex, etter som det er en klassiker. Når det gjelder 1p, er No one lives forever 1 & 2 de eneste jeg har fått meg til å like, men så har jeg ikke prøvd så mange heller, da.

8284344[/snapback]

Har spillt Solider Elite:

Det er elendig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...