propel Skrevet 31. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2001 Vell jeg har ikke overklokket pc'1.der er på 1.3ghz har instalert via 4in1+chipsett bugg fix. prøvde nyeste bios til abit kortet å da fokka helle direct 3d seg så jeg måtte nedgradere biosen.har snoket litt rundt på nette å finni ut at : kablene kan få forstrelser, minne er dåli, OC VELL !!! ingen av de tingene har jeg som problem. Så hvorfor i granhævugen vill ikk drittkassa mi brnne .bin filer å hvorfor får jeg samme problem mellingene "crc faild" når jeg prøver å instalere fra orginalen?? Dere som påstår at AMD er så bra å alt det der kom med en løsning/forklaring a! Amd er hva prisen sier!!! ++ JEI PREIKER AKKURAT SOM JEI VIL FOR FAEN!! NB NB!! jeg er ordblinn OK!!! )) _________________ T-Bird @ 1,450 (max T 44C')Abit-KT Raid 1179mb 150Mhz Cas2 scsi: plextor cd-rom, Yamaha 16x10x40x brenner, Ibm 18gig 10000rpm ultra160 2xmaxtor 20gig ide-raid 1xwestern 80gig-ide plextor 24x10x40x ide...blablablabla sånn som resten av nørda her jør! [ Denne Melding var redigert av: propel på 2001-12-31 13:49 ] Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 jeg har amd system, jeg brenner helt fint .bin filer med den brenneren... NB: fordi DU har et problem med PC-en, betyr ikke det at det ER amd sin feil... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: On 2001-12-31 13:49, propel skrev:Vell jeg har ikke overklokket pc'1.der er på 1.3ghzhar instalert via 4in1+chipsett bugg fix.prøvde nyeste bios til abit kortet å da fokka helle direct 3d seg så jeg måtte nedgradere biosen.har snoket litt rundt på nette å finni ut at : kablene kan få forstrelser, minne er dåli, OCVELL !!! ingen av de tingene har jeg som problem.Så hvorfor i granhævugen vill ikk drittkassa mi brnne .bin filer å hvorfor får jeg samme problem mellingene "crc faild" når jeg prøver å instalere fra orginalen??Dere som påstår at AMD er så bra å alt det der kom med en løsning/forklaring a!Amd er hva prisen sier!!!++JEI PREIKER AKKURAT SOM JEI VIL FOR FAEN!! NB NB!! jeg er ordblinn OK!!! :smile:))_________________T-Bird @ 1,450 (max T 44C')Abit-KT Raid 1179mb 150Mhz Cas2 scsi: plextor cd-rom, Yamaha 16x10x40x brenner, Ibm 18gig 10000rpm ultra160 2xmaxtor 20gig ide-raid 1xwestern 80gig-ide plextor 24x10x40x ide...blablablabla sånn som resten av nørda her jør![ Denne Melding var redigert av: propel på 2001-12-31 13:49 ] Du gir deg visst ikke du?? Leit at du er ordblind, det kan du vel neppe gjøre noe med. Men én ting du KAN gjøre noe med, er din språkbruk på disse sidene!! Slik som du "skriker", får meg til å tro at du neppe har nådd puberteten? Du må selvsagt "preike" som du vil, men helst ikke i disse spaltene! Det eneste du oppnår, er å trekke ned kvaliteten på disse sidene. Noe som er synd, ettersom det faktisk finnes seriøse innlegg og meningsfylte diskusjoner her! Dette er i allefall min mening, og forhåpentligvis er jeg ikke alene om å mene dette? Andre synspunkter? Kunne muligens ha gitt deg noen tips om brenning etc. ang. *.bin filer? Men sånn som du ter deg, kunne det ikke falle meg inn å prøve...... Lenke til kommentar
Howard Skrevet 31. desember 2001 Del Skrevet 31. desember 2001 Quote: propel skrev (2001-12-31 13:49):JEI PREIKER AKKURAT SOM JEI VIL FOR FAEN!! NB NB!! jeg er ordblinn OK!!! :smile:)) Det er ingen grunn til å bruke et slikt språk selv om du er ordblind. Dette er siste advarsel. Neste gang ryker du rett ut. Lenke til kommentar
Ever Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Har du prøvd å åpne fila med WinIso, og lagre den som .iso or deretter brenne iso imaget med nero? Pleier å funke for meg, og om det fortsatt ikke går er det vel ganske sannsynlig at fila er korrupt.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2001-12-27 19:41, Cali3D skrev:Ved å klokke ned til default hastighet på fsb'en etc.. etc.. var plata heilt ok og crc feilene var borte. Dette skjer pga brenner ikke takler hastigheten på IDE bus'en. NÅr man klokker en cpu, så stopper det som regel på at harddisken ikke klarer mer.. Det samme kan skje med enkelte brennere vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå