Gå til innhold

Hjeeelp, jeg må få til å resette ps3[LØST]

pasilac

Anbefalte innlegg

Har vært så dum :no: at jeg har prøvd meg på det med linux på konsolen, og så klart er nettet vårt slikt at det det ikke lar linuxen til å få tilgang til noen filer når den installere.

Og siden ps3 er satt til å bote opp "other os" eller Linux på starten kommer jeg ikke inn i games OS. håper det er noen som har noe fornuftige å komme med om hvordan jeg kan fikse dette. :cry:

har tenkt at det kanskje gårt an å ta ut harddisken putte den i en data, formater den der, sette den i ps3en formatere den der igjen. Og håpe på att alt som heter linux er borte

Endret av pasilac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig nok med hjelp fra en kompis har det godt bra, han har på en eller annen rar måte klart å fikle seg tilbake til games os'en med av/på knappen. :hmm:

(klåfingrete folk kan være nyttige av og til, men man vet bare ikke når)

Så nå blir det tilbake til Resistance: FoM og Motorstorm :D

Lenke til kommentar

Hvis noen her skal prøve seg med linux på ps3 så værtfall ikke gå for gentoo. Når den installeres må du skrive inn alleslags form for koder og slikt, og som regel er det koder som ikke leder noen retning. Har lest litt mer rundt, og nå får jeg nesten lyst til å prøve på nytt med Fedora 5, skal vist være mer skreddeskyd for ps3 siden du slipper alt det surret med de kodene når den installeres. Og det skal også vær drivere til Blue-rayspilleren som er lett og oppdrive. :dribble:

http://ps3wiki.qj.net/index.php/Fedora_Core_5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...