Chatrine17 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Info: 1. Ønsker å formatere C: disken der jeg har XP pro og installere på nytt (ikke reparere nei) 2. Har en SATA-disk med 2 partisjoner 3. har backup av nødvendige data Satte i XP-plata og valgte å installere på nytt. Så greit ut og maskinen starta på nytt. Etter hvert kom følgende blåskjerm opp: Hva har skjedd og hvordan fikser jeg det? Heretter når jeg slår på maskinen må jeg velge å starte windows manuelt (d.v.s. velge det istedenfor installasjon). Hjep ønskes! Trengs flere opplysninger? Chatrine Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Info:1. Ønsker å formatere C: disken der jeg har XP pro og installere på nytt (ikke reparere nei) 2. Har en SATA-disk med 2 partisjoner 3. har backup av nødvendige data Satte i XP-plata og valgte å installere på nytt. Så greit ut og maskinen starta på nytt. Etter hvert kom følgende blåskjerm opp: Hva har skjedd og hvordan fikser jeg det? Heretter når jeg slår på maskinen må jeg velge å starte windows manuelt (d.v.s. velge det istedenfor installasjon). Hjep ønskes! Trengs flere opplysninger? Chatrine 8284099[/snapback] Hei, Les litt her Når det gjelder at du må velge.. Rediger det i boot.ini, vet du ikke hvordan send meg en PM eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå