Atezhe Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Rogue er en dps klasse som gjør damage i raids. (Blir litt nedprioritert for tiden pga. de trenger så mye heals i forhold til damagen de gjør, samt de ikke har noen buffs å gi til raidet/partiet) Føler jeg må legge inn en liten kommentar her. Det er ingen hemmelighet at roguer har en tendens til å pådra seg litt mer damage enn andre klasser. Til gjengjeld gjør vi suverent best dps på bosser uten mye AoE. I guilden min ligger samtlige roguer på rundt 1.3k dps pluss (med enhancement shaman i gruppa) i tank-and-spank fights, og høy dps er viktig ettersom mange high end bosser har en enrage timer. Dessuten kan man unngå å ta mye skade ved å bruke cloak of shadows flittig, ikke hoppe loddrett inn i bossers cleave etc. Som sagt, rogue er kanskje ikke den letteste klassen å spille, men det er utrolig givende og morsomt når man først mestrer den. TIl slutt vil jeg bare si; buff CloS! god natt Endret 6. oktober 2007 av Atezhe Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Merk: Hunter har traps hvis de kommer i melee, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Sign that. Spilte selv warlock, men det var ganske kjipt når det ble mainstream etterhvert. Husker da jeg startet med WoW og lagde min Warlock som ble min main. Ingen var Warlock på serveren omtrent så kunne velge og vrake i guilds og i tillegg var ikke Warlock overpower. Men nå vil alle være Warlocks fordi de eier alle =/ Lenke til kommentar
War Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå får jo warlocks nerf igjen så dem ikke blir så imba. Ms på deg så er drain life halvert++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå