2r3 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei, eg har eit lite problem med Windows xp home edition. eg instalerte det får 2 dager siden men får melding om at eg må oppdatere produkt keyen, men når eg skriver inn keyen skjer det ingenting. Etter eg har skrevet inn keyen og trykt på enter kommer det det bare en lyd som om du opner en mappe og så ser aktiverings vinduet bare sånn ut Og så etter eg har reboota kommer den igjen... og eg kan ikkje trykke på noken av dei knappane som er neders (Telefon, Påminn meg seinare eller Prøv på nytt) Takk får alle svar. Endret 31. mars 2007 av 2r3 Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei, eg har eit lite problem med Windows xp home edition. eg instalerte det får 2 dager siden men får melding om at eg må oppdatere produkt keyen, men når eg skriver inn keyen skjer det ingenting. Etter eg har skrevet inn keyen og trykt på enter kommer det det bare en lyd som om du opner en mappe og så ser aktiverings vinduet bare sånn ut Og så etter eg har reboota kommer den igjen... og eg kan ikkje trykke på noken av dei knappane som er neders (Telefon, Påminn meg seinare eller Prøv på nytt) Takk får alle svar. 8284042[/snapback] Ring microsoft support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå