K-F-J Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeh vil gjerne diskutere videre... Hva er greien folkens? Jeg vet at det er en hvit ting å si MEN hvorfor? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Gjerne forklar hva du er ute etter, slik at utenforstående kan forstå hva du prøver å si aswell. Endret 31. mars 2007 av J@cob Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hva er greien folkens? Rase: Menneske Farge: alle sjatteringer fra rosa til brun, det finnes ingen som er hvite eller sorte og alle farger har lenge vært tilstede på de fleste kontinenter. Opprinnelse: Man er enige om at alle mennesker opprinnelig kommer fra Afrika, men de har vandret via flere kontinenter. De i Norge som ikke er urbefolkning (samer) eller fra nyere innvandreing kan spores tilbake fra innvandring fra Kaukasus/Asia. Hvordan de kom seg dit fra Afrika er det ingen utbredt enighet om. Og generelt: Å sette noen i bås eller gi dem et navn/kategori de ikke ønsker er veldig uhøflig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ta gjerne 4 ta 8 ta alle. Men ta en potet. Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ta en potet? 1. Hva faen skal det bety 2. En potet, what the fucki? 3. tror ikke det! 4. Jeg har spist mange poteter, men er fremdeles i uønsket når det gjelder potetspising! Hvorfor? Og ja, det er det ultimate spørsmål ett individ kan tillatte seg å spørre. For hva er individet? For hva er denne sekk av potet og vann, værdig den viten, av både rettferdighet og hydrogener? 5.Hvor fremstilles din sekk av vann og poteter,verdighet være nok til gi alle ett håp? 6. Var det ensomt da din kropp lekket ut blandt sine allierte? 7. Var det ensomt 8.Var du ensom 9. Var du alene 10. Var du i håp? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 KFJ, er du skev? Hva er poenget med denne tråden? Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 ja, jeg er skev , men som med forrige post vil jeg vite hva som er den største kukrenseren of all time. Hvilke kuk er renest i verden. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 !!! *** Strider mot retningslinjene. Stenges! *** Reaksjoner på moderering kan taes på . Retningslinjene finner du her, nettetikken kan du lese ved å klikke her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg