d'espresso Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Har i det siste hørt gjennom Led Zeppelin I, II, III og IV uttalige ganger, og kan ikke gjøre annet enn å konkludere med at det er helt utrolig genial musikk.. Alle fire er lett noen av mine favorittalbum.. Jeg mener at musikken er genial fordi den er slik jeg vil ha den, rett og slett.. Da jeg hørte sanger fra albumene for første gang tenkte jeg "og nå må det komme.. Og jeg liker det når musikken er slik jeg vil ha den :!: Hvilket album av de fire er deres favoritt? Mitt et er II, men IV stiler også høyt.. Hvilke sanger liker dere best fra albumene? Personlig liker jeg spesielt godt: Good Times Bad Times Dazed And Confused Communication Breakdown How Many More Times Whole Lotta Love What Is And What Should Never Be The Lemon Song Thank You Heartbreaker Living Loving Maid (She's Just A Woman) Friends Celebration Day Since I've Been Loving You Out On The Tiles Black Dog Rock & Roll The Battle Of Evermore Stairway To Heaven Misty Mountain Hop Going To California Deres meninger om albumene? - Haakon Endret 31. mars 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Dette kan du ta i tråden om Led Zeppelin. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg