Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Almerimar ligger i området Almería i sørdelen av Spania. Almerimar er ett lite området med deilige strender, mange butikker og flotte restauranter. Min familie leide leilighet der i 4 uker sist sommer(litt lenge kanskje, men siden det var familie som eide leiligheten, ble det ikke så veldig dyrt) Har vært der to ganger,tre uker i 2000 og fire uker i 2006. Siden det var fotball-VM, var vi på stranda hver dag, og brukte ett par kvelder på forskjellige restauranter og pub'er, før vi fant en passende sports-pub(eid av engelskmenn) som het La Bahia(Havnen, oversatt til norsk, tror jeg). Her så vi resten av VM, det var stor stemning og fullt på pub'en i finalen. Strendene rundt er flotte, med lang-grunt langt ut, om en har barn med seg. Det er kjøpesentre med kort kjøreavstand, store matbutikker med rikt utvalg, og suvenir-butikker der betjeningen kan engelsk. Almerimar har også en golf-bane, for de som er golf-interesserte. Om en leier bil, kan man kjøre til Cabo de Gata(ett par timers avstand) , og stranden El Mónsul. Der var jeg, der kunne en snorkle, og se på ett rikt liv av fisker i alle størrelser og farger. Almerimar: En nydelig plass. Endret 31. mars 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Nyttig Info for de som vil reise til ett flott sted i Spania Endret 28. mai 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå