JonasHR Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Ja, Topic sier sitt. Men er det noen folk som har gode eller dårlige erfaringer med Trust Headset HS-4100? Vennligst Forklar hvorfor osv. Abeth Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ja, Topic sier sitt. Men er det noen folk som har gode eller dårlige erfaringer med Trust Headset HS-4100?Vennligst Forklar hvorfor osv. Abeth 8283951[/snapback] Her har du brukere som har sagt sitt om headsettet Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ja, Topic sier sitt. Men er det noen folk som har gode eller dårlige erfaringer med Trust Headset HS-4100?Vennligst Forklar hvorfor osv. Abeth 8283951[/snapback] Her har du brukere som har sagt sitt om headsettet 8287148[/snapback] Aye, har sett den. Anyway, TY.. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Ville ikke kjøpt Trust "stuff" har hørt mye dårlig om Trust sine produkter.. vet ikke om dette er ett unntak da Lenke til kommentar
JonasHR Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ville ikke kjøpt Trust "stuff" har hørt mye dårlig om Trust sine produkter.. vet ikke om dette er ett unntak da 8287225[/snapback] Joda, men hadde du hatt headsettet selv og gitt det dårlig kritikk så ville jeg lat være. men siden du ikke har det, og selv gir ut dårlig kritikk til det så gir bryr jeg meg ikke. Som DemoniZer sa, så har den fått mye bra kritikk på KOmplett osv, men nå ville jeg egentlig høre om andre her på diskusjon.no har noen dårlige/gode erfaringer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå