MariusNN Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Har problemer med å få dual-screen oppset til å funke med mitt Geforce 6200. Har to skjermer (lcd) med VGA-Tilkobling, der den ene er koblet til skjermkortets VGA-kontakt mens den andre er koblet til DVI-kontakten via VGA/DVI adapter. Skermen som er koblet til via adapteren viser ikke bilde (ikke under boot eller noe). Skermen på VGA-punktet funker utmerket. Har prøvd med lånt skjerm med DVI, og får da bilde på begge skjermene... Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Marius Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har problemer med å få dual-screen oppset til å funke med mitt Geforce 6200.Har to skjermer (lcd) med VGA-Tilkobling, der den ene er koblet til skjermkortets VGA-kontakt mens den andre er koblet til DVI-kontakten via VGA/DVI adapter. Skermen som er koblet til via adapteren viser ikke bilde (ikke under boot eller noe). Skermen på VGA-punktet funker utmerket. Har prøvd med lånt skjerm med DVI, og får da bilde på begge skjermene... Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Marius 8283901[/snapback] Bytt VGA/DVI apapteret. Lenke til kommentar
MariusNN Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Bytt VGA/DVI apapteret. 8284382[/snapback] Har gjordt. Testet med andre adaptere som jeg vet funker på andre kort og skjermer. Dette uten hell. Har også prøvd å bytte om koblingene (bytte skjermer i forhold til kontakter), og får da fortsatt bare bilde ut fra VGA-Kontakten Finnes det noen måter å "lure" skjermkortet/driverne til å tro at det er en skjerm der, når den ikke oppdager det? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 vet du om dvi utgangen på kortet er vga kompitabel da?! finnes 2 dvi typer i og d den ene støtter ikke vga.. husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
MariusNN Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) vet du om dvi utgangen på kortet er vga kompitabel da?! finnes 2 dvi typer i og d den ene støtter ikke vga.. husker ikke hvilken. 8285048[/snapback] Slike ting vet ikke jeg noe om, men kan jo se ut som om jeg har fått et slikt. Finnes det noen måter å "oversktyre" dette på, eller må jeg gå til anskaffelse av ny skjerm/skjermkort? Endret 1. april 2007 av MariusNN Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 jeg vet ikke om noe quick fix nei. kjøpe ny skjerm/skjermkort kan vere eneste løsning ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå