A!1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hvis du har seriøse problemer med å laste ned pakker ville jeg brukt synaptic til å lage wget script. wget kan fortsette en delvis nedlastet fil. I Synaptic markerer du én pakke og velger File -> Generate Download Script så lager synaptic et script med en wget linje og en direkte url til pakken. Du kopiere denne ut av scriptet og bruke denne i kommandolinjen med: wget --continue Når den har kommet ned kan den installeres med dpkg eller gdebi. Men du kan også kopiere lenken og bruke gwget, aria eller kget. Endret 19. april 2007 av HavarN Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Takker nok engang for opplysende info Jeg kopierer de fleste svara dine og lagrer de som dokumenter i tilfelle jeg plutselig ikke har nett igjen Fikk utrolig nok lasta ned den nyeste Ubuntu Feisty Fawn fullversjonen i natt uten at nettet kobla fra, så jeg skal gå i gang med innstallasjon så fort som svint så jeg får testa det skikkelig sålenge nettet er oppe Edit : Ber til de høyere makter om at det følger med ATI drivere som gjør at Compiz fungerer med x1600xt kortet mitt Endret 20. april 2007 av _ziggy_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå