Fragletrollet Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei. Sliter med farten på overføringer fra serveren min til min bærbare. Tar ca en time å laste ned en DVD, noe som er uholdbart Serveren er koblet til router med kabel, mens jeg bruker trådløst nettverkskort (54mbs) i min PC. Bruker bare Explorer, ingen FTP-Server. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hei. Sliter med farten på overføringer fra serveren min til min bærbare. Tar ca en time å laste ned en DVD, noe som er uholdbart Serveren er koblet til router med kabel, mens jeg bruker trådløst nettverkskort (54mbs) i min PC.Bruker bare Explorer, ingen FTP-Server. 8283800[/snapback] 54mbps, says it all! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Jasså? Er det virkelig en normal overføringshastighet trådløst? Får jo lastet ned filer fra internett kjappere! Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Effektiv throughput på 802.11g er ofte ikke mer enn 10-11 mbps Med 10mbps, vil det ta ca. 53 min. å laste over 4 GB, noe som vil være en liten dvd. En full dvd kan jo være opp mot 8,5 GB. En full dvd med 20 mbps overføringshastighet, noe som må anses for en veldig god hastighet, vil med andre ord ta ca. 1 time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå