VetleRsport Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hei. Jeg går på 9.kl på u. skolen og jeg lurer på hva snitt karakteret jeg må ha for å komme inn på it ca er..? Jeg har ca 3.9 i snitt. Men jeg kan komme lett over 4 som jeg SKAL til sommer terminen min. Men holder det med noe rundt 4 i snitt? Og så lurer jeg på om det går å "gå" på IT skole via nettet bare.. Bare en kamerat som trodde det gikk så jeg lurer på om det går..? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ingen som kan noe om dette eller? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har du ikke tilgang på rådgivertjeneste da? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 tror du kommer glatt inn. :!: Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 tror du kommer glatt inn. :!: 8289470[/snapback] Trenger jeg ikke bedre karakteren en 4 i snitt? :O Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Snakker vi IT på videregående nå? I så fall burde en 4er være plenty for å komme inn på allmenn og gå videre til IKT eller hva det nå heter. (Med mindre noe har endret seg siden jeg gikk på VGS) Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er ikke SÅ strengt på allmennfaglig på videregåene. Blir verre når du skal søke på høyskoler og universiteter:) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Nå teller ikke karakterene fra 9. klasse da, så bare gjør det bra i 10. klasse du så skal det nok gå bra Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Om man søker allmennfag, så kommer man vel stort sett inn uansett snitt (og ihvertfall med en firer). IKT kan man forøvrig ta uansett GK/VG1 (kunne ihvertfall det da jeg søkte videregående), men det beste er kanskje allmenn. Dersom det er høyere utdanning du lurer på, så kommer nok det litt an på hva og hvor du vil studere, men det er såpass lenge til for din del at det er ikke verdt å bry seg med enda. Gjør leksene dine og følg med i fagene både på ungdomsskolen og videregående, så holder du de fleste dører åpne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå