pumba50 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Når dere får følelser for en gutt, og følelsene ikke ser ut til å være gjensidig, hvordan oppfører dere da? Blir dere småirritert? Hvis gutten dere har følelser for virker litt kald og nøytral, og han kanskje virket som å være interessert i begynnelsen, men BLE mere nøytral etter hvert, men at du selv fortsetter å ha følelser, er det irriterende? Endret 3. april 2007 av Databamse Lenke til kommentar
monti Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 blir kansje ikke småirritert..men mere fortvilet...opplevde dette engang...ble bare fortvilt...han var...småoverlegen tilbake..og brydde seg ikke stort mye..endte med at jeg mistet følelsene for han..men de kom fort tilbake, for han begynte å bry seg osv..vi er sammen nå Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvis han virker interessert først, og det plutselig går over, så hadde jeg holdt meg unna eller bare snakket til han som en venn. Selvfølgelig hadde det vært vanskelig hvis jeg hadde hatt følelser for han, men hvis han ikke gir noe uttrykk for å ha følelser for meg, så hadde jeg ikke akkurat prøvd meg på han i frykt for å drite meg ut. Jeg hadde lurt litt på hvorfor han plutselig ikke var interessert lenger, men jeg tror ikke jeg hadde turt å snakke om det hvis ikke det er han som tar opp temaet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dette var det jeg kom fram til: Er han sjarmerende og kjekk, men du likevel ikke er interresert så tar du det som et stort kompliment. Sier takk, men forklarer at det ikke vil funke. Er han en god venn, men et forhold ville aldri funket ville du sagt takk og det ville mest sannynlig blitt litt rart og ubehagelig en stund. Er han en plagsom fyr du aaaaaldri kunne tenkt å tatt på er du kald og kynisk og sier nei uten å la han tvile på den avgjørelsen et sekund. Men en fyr som ikke skjønner at du ikke er interresert og maser og maser er aldri bra. Det finnes en grense mellom å ikke gi opp med en gang og rett å slett være desperat og plagsom. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Dette var det jeg kom fram til: Er han sjarmerende og kjekk, men du likevel ikke er interresert så tar du det som et stort kompliment. Sier takk, men forklarer at det ikke vil funke. Er han en god venn, men et forhold ville aldri funket ville du sagt takk og det ville mest sannynlig blitt litt rart og ubehagelig en stund. Er han en plagsom fyr du aaaaaldri kunne tenkt å tatt på er du kald og kynisk og sier nei uten å la han tvile på den avgjørelsen et sekund. Men en fyr som ikke skjønner at du ikke er interresert og maser og maser er aldri bra. Det finnes en grense mellom å ikke gi opp med en gang og rett å slett være desperat og plagsom. Bare så det er sagt. 8295831[/snapback] Når du sier "maser og maser" mener du da en person som stadig prater til deg, og sjekker deg opp på den måten, eller snakker du om en person som går frem på en litt mere nervøs, diskret og tilbakeholden måte? Jeg forventer at damer behandler meg på samme måte som dem behandler hvem som helst andre, jeg vil at dem skal prate normalt til meg, si hei til meg som dem sier hei til alle andre dem møter i hverdagslivet, når vi snakker om de jentene jeg treffer ofte eller daglig. Jeg har et problem med at hver gang jeg er i nærheten av ei jente, så kan det se ut som om hun utvikler følelser for meg, og det ender alltid med at hun blir bitchete på en måte, sur o.l. Jeg vet ikke hva jeg gjør galt, men jeg tror kanskje at jenter opplever meg som en litt kald person, at dem kanskje blir litt irritert når følelser ser ut til å ikke være gjensidig. Men det er jo feil såklart, jeg er ikke kald, det kan bare se sånn ut, det er bare jeg som er flink til å skjule følelser Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) En kompis av meg feks var helt håpløst forelsket i en vennine av meg. Han var modig og sa klart i fra at han var interresert i henne. Hun var snill i begynnelsen og sa tydlig, men likevel litt forsiktig at hun ikke var interresert. Han tok bare dette som en utrfordring og gav seg ikke i det hele tatt. Sendte meldinger og ventet på henne etter skolen. Hun sa i fra 3-4 ganger og likevel forsatte han. Eneste han resulterte med alt dette her var at han dreit seg ut foran hele klassen og virket enda mer desperat. Når man har fått 3-4 nei så er det nei . Bare fordi jenten er grei og ikke hyler det til deg er det likevel et nei. Endret 2. april 2007 av CrazyKimmi=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå