Mikkeskate Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei, jeg kjøpte meg Gainward 8800GTS 320MB idag, etter å ha lest mye om kortet, synes jeg nesten det virket for godt til å være sant! Tenkte ja, jeg spiller jo såpass mye så det hadde vært greit med en oppgradering av skjermkortet. MEN her ligger problemet, jeg monterte det gedigne kortet inn i pcen, STORfornøyd, skur på pcen, laster ned de nyeste driverne til Windows Vista 32-bit, (bruker Home Premium) Driveren er installert og alt ser ut til å fungere, så jeg starter World of Warcraft *SUPER YTELSE* tenkte jeg, logger inn og til min store skuffelse ligger jeg på 20 fps, under default oppløsning/grafikk. Jeg ble forferdelig skuffa, men jeg vet kortet yter MYE mer.. Eneste jeg kan komme på er at det må være noe med Vista driveren....? Noen som har hatt samme problem, eller kan komme med noen gode råd til hva jeg kan prøve? Så hver så snill å skriv:) Håper på svar! Amd athlon xp 3500+ Corsair ... 2gb ram Msi K8n platinum nforce 4 Psu, 530W Endret 31. mars 2007 av Mikkeskate Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Du har jo svak CPU i forhold til skjermkortet da. Og så er det mulig at WoW ikke yter bra på Vista. Prøv på XP du WoW krever jo ikke noe mye egentlig. Lenke til kommentar
Mikkeskate Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 ja, cpuen er ikke den beste, men jeg kjørte Wow på vista med mitt 6800 le ett eller annet kort, det gikk glattere enn med 8800 gts, VELDIG merkelig! Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Kan det ha noe med at WoW er et DX9-spill? Men nVidias DX10-kort er jo 100% bakoverkompaktible.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tror det har noe med driverne å gjøre jeg. Ytelsen min går opp og ned hele tiden, fordi jeg skifter til den nyeste drivern, som altid ikke er bedre enn den forrige.. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Prøv siste betadriver fra guru3d.com Lenke til kommentar
Mikkeskate Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Takk folkens, setter pris på det:) Hvis ikke det fungerer så, prøver jeg å legge inn Vista Ultimate 64 bit:P Siden har jo lovlig key på det, også laster jeg ned 64 bit vista driveren:) Har lest at det skulle funke bedre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå