Gå til innhold

Priser på jobber

Anbefalte innlegg

Hallo..

Sitter og klekker ut noen priser på diverse jobber.

Det jeg trenger deres mening til er hva jeg burde ta liksom.

Tenker da på priser på noe av dette:

- Slitasje av utstyr (kansje pr: 50-100-200 bilde?)

- Redigerings jobb (Per bilde)

- brenne cd

- utskrifter format: 10x15

20x30

40x60

noen forslag til hva som er fornuftig pris og "kreve" for dette, når man er på oppdrag i fester/brylupper/bursdager etc etc?

Og kansje noe annet jeg ikke har tenkt på?

Hilsen Christoffer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, har sett dem :), men tenkte mere på og lage "mine" egne liksom, sette fast priser på dill og dall, som noe av det på listen ovenfor, problemet er bare at jeg er usikker på hva en fornuftig pris er, da jeg hele tiden har gjort ting gratis, men det er det slutt på nå :D

Lenke til kommentar

Nå skal gutten ut å tjene penger...

De som er så unge som cmi, bør være glad for å få oppdrag.

Om man har prisene klare fremstår man som litt mer profesjonell, og ikke en med "noen få blinkskudd".

Jeg tror ikke jeg ville tatt betaling for "slitasje" men heller bakt det inn i totalprisen.

Japan Foto har f.eks ca. 1 kr for et bilde, men man må betale 25,- for ett bilde fordi de skal ha 24,- for bryet. Så om man framkaller 100 bilder får man ett tillegg på 24,- + stk. prisen.

Dette syns jeg er helt greit.

Priser har jeg ikke tenkt på, må heller tenke på hvordan jeg i huleste kan skaffe meg et oppdrag. :)

Lenke til kommentar

Sant det.. du sier der om og bake det inn.. tenkte og legge dette inn under redigerings jobben men bare lurer på om folk har noen konkrete meninger om dette?

Kansje bare ha fast pris per bilde + evt fremkalling av bildet?? at jobben og slitasjen er inn under bilde prisen, så kommer som sagt fremkalling i tillegg? jeg spør her fordi jeg vil ha folkets meninger! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...