_norse_ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg kjøpte Virtua Tennis 3 idag og storkoser meg med spillet. Det bringer tilbake gode minner fra Dreamcast dagene Det er ikke så voldsomt mye nytt siden 2'rn, men noen nye minigames og penere grafikk er det jo. Den kanskje viktigste forbedringen er online delen, men jeg har ennå ikke prøvd meg på den. Jeg satser på å komme opp på et akseptabelt nivå før jeg kaster meg ut i kamp mot resten av verden Er det andre som har kjøpt spillet? Hva er deres inntrykk så langt? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg tenker på tennis-spill som en videreutvikling av de tideligste spill. Pong, er det ikke det det heter? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har spilt det en god del den siste uken og synes det er veldig morsomt. Enkelt å komme i gang, vanskelig å mestre. Eneste tingen som irriterer meg med det er at man kan bruke spillerene King og Duke online. De er så godt som uovervinnelige og derfor må man bruke disse selv også hvis man skal ha noen sjanse.... Man kan selvsagt bruke de vanlige spillerene og så trykke B, til venstre på styrespaken og A for å avbryte dersom man treffer på noen som bruker disse da, hvis man selv har en vanlig spiller. Dette gjør jeg vanligvis. Gamertag: KamikazeGrandma Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Har spilt det hver dag siden jeg fikk det på torsdag. Bare en ting å si; KONGESPILL Jeg digget VT2 til PS2 og gledet meg i lang tid til 3'ern. Har ennå ikke prøvd meg online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå