Jan Tore K Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Men herregud da man, jeg har jo alt sagt at man ikke trenger 2 bridger lenger oppe i tråden. Jeg la med linker også som bekrefter dette 8315588[/snapback] Wow, det var da voldsomt da. Jeg mente bare å foreslå en test. Siden han scorer lavt kunne det være verdt et forsøk, også for å få testet SLI-bridgen sin, men for all del... Lenke til kommentar
just_me Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 er det dumt og ha i 4gb ram når xp 32-bit bare takler 3? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du kan jo bare prøve å ta den ene brikken ut da. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 men har det noe og si?, stabilitet? kan det "frembringe" feil mellinger ossv... (det stede brikken er tryggest er inne i pc'n) Lenke til kommentar
Jan Tore K Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 men har det noe og si?, stabilitet? kan det "frembringe" feil mellinger ossv... (det stede brikken er tryggest er inne i pc'n) 8317218[/snapback] Mange chipset støtter ikke høyere hastighet enn for eksempel 800MHz på minnet når du kjører med brikker i alle slots. Kan i tillegg være begrensninger på timings. Er du i tvil bruker du memtest. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Du har vel noen av de antistatiske posene igjen fra byggingen, i så fall kan du bare legge den ene brikken in der, og se om det hjelper. Jeg tviler på at det hjelper, men man kan prøve Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) som som bor i nerheten av vestfold, skulle testet om sli broen min funker Endret 6. april 2007 av just_me Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 ingen, som bor i nærheten? Lenke til kommentar
thrml Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 (endret) har en SLI bridge jeg hvis du må ha en? bor i fredrikstad kan vell alltids sende den av gårde ? har ati kort selv så får jo ikke brukt den.. Endret 6. april 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
Megern Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvilket hovedkort har du, noen kort må man bruke en switch som sitter på hovedkortet får å aktivere SLI Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Hvilket hovedkort har du, noen kort må man bruke en switch som sitter på hovedkortet får å aktivere SLI 8323103[/snapback] Bare for og informere, visste du at man kan kjøre SLi på et AW9D-Max kort som egentlig er beregnet for Crossfire..? Så at du hadde det i sig Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hvilket hovedkort har du, noen kort må man bruke en switch som sitter på hovedkortet får å aktivere SLI 8323103[/snapback] se profil Lenke til kommentar
just_me Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 den lapma som lyser grønnt på hk, hva lyser den "for"? Lenke til kommentar
Megern Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Lyser den når pcen er av. Vis den gjør det så indikerer den strøm på hovedkortet Lenke til kommentar
just_me Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 ingen som har en sli bru som jeg kunne lånt\kjøpt? eller noen som kjører sli som jeg kunne testet min sli bru på? sende en PM? takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå