pinnsvin Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har gitt et litt tøyse svar før... men Aller helst vil jeg bli gartner, men det skjer ikke. Det som mest trolig skjer er: - Enten int. politisk utdannelse og jobbe på ei ambassade eller i et int. organ (noe diplomat relatert) - Eller lærer i den videregående skolen - Noe media relatert Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Telekommunikasjonsmontør eller vis det skjærer seg så blir det nok Elektriker Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Spilldesigner. Tenkte å bli med i NITH, men der går sikkert 70% av dagens ungdom... Enten det eller ingeniør. Har ikke funnet noe annet enda. Hm, kanskje noe med IT... Endret 10. juli 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har lyst til å bli ambulansearbeider. Vurderer å ta en stor del av Helse og Sosial GK / VG1 som privatist neste år. Vi får se... Jeg går jo flylinjen, så litt vel skivebom. Hvis jeg ikke blir ambulansearbeider blir jeg politimann, tenker jeg meg. hvis jeg ikke tar fagbrev innen systemmekanikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå