Koffert Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kunne tenkt meg en stilling i toppolitikken, men tviler på at det blir noe av. Så jeg kunne tenke meg å jobbe med psykologi. Eventuelt jobbe på en båt. Det virker veldig interessant. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Satser på at jeg kommer til å drive med noe datarelatert. Er det jeg interesserer meg for, og ville vært festens å kunne jobbe med det. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Satser på at jeg kommer til å drive med noe datarelatert. Er det jeg interesserer meg for, og ville vært festens å kunne jobbe med det. 8292736[/snapback] Du kan være datamaskinen min hvis du vil. Godt betalt. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Så klart ville jeg bli verdenshersker. Bare tenk på all rikdommen og damene. 8290726[/snapback] Nice, joiner deg, så kan vi herske halve kloden hver Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Konsulent. Finnes mange bransjer jeg kunne vært konsulent for. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg vil bli en rik kapitalist som utnytter og lurer. Har lyst til å drive litt "kreativ" handel Det må være litt spenning inne i bildet. Endret 5. april 2007 av Zythius Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Vil faktisk bli Skogsmarskin fører Liker godt å være ute og kjøre svære kjøretøy Men er litt usikker om det er behov for slike..? Noen som hvet det? Sempron Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ingen som vil bli noe innen spill? Mange muligheter for det i nærmeste fremtid. NITH, Noroff, HiN osv. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) har litt lyst til å bli personlig trener... noe i den duren... men det er sykt mye å lese på.. til alt sånt... det VET jeg... og er ikke spesielt lett... går idrettslinja nå... (eller er ett år i usa som utveklingsstudent men) noe annet som har slått meg er å ta utdannelsen i marinen eller noe... MEN jeg vet ikke helt enda... burde vel egentlig begynne å tenke på det Endret 5. april 2007 av SkorpuZ Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg vil bli sivilingeniør (begynner på NTNU til høsten) og jobbe i utlandet, gjerne på båt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sånn som det ser ut nå: Sykepleier. Lenke til kommentar
-Janus- Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Jeg vil bli brannmann Endret 9. april 2007 av -Janus- Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Elektro Ingeniør! 8318655[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Badering Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Webdesigner er for øyeblikket favorittjobben, og hva jeg ønsker/planlegger å bli. Ellers kan det nevnes at spilldesign hadde vært en kul jobb, og ligger på en fin andreplass Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har ingen klare planer for fremtiden min, annet enn at jeg vil jobbe som bistandsarbeider i ett år eller to, kanskej mer, for å gi mitt tilbake til verden. Ellers vil jeg jobbe med mennesker, gjerne innvandrere eller vanskeligstillte på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Pilot, men det er kansje litt for miljø uvennlig... noen andre vill jo ta jobben uansett. har også lyst og bli fotograf, men ikke sånn kjedelig studio fotograf. action eller natur. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Landskapsarkitekt syns jeg høres ganske så fint ut, men først vil jeg konsentrere meg om å få fagbrev som anleggsgartner. Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Kunne tenkt meg å bli aksjemegler Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) [Noe innenfor spillindustri, programmerer eller level designer.] (Men det optimale hadde vært gamer.no reporter uten å levere inn omtale ) [...] Seriøst (...) Ikke seriøst EDIT: (Millionær) Endret 19. mai 2007 av Ashol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå