Kim-Tore Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Kjøpte meg pc for ca 1 måned siden. Q-tec kabinett. To uker etter Sluttet cd brenneren min og fungere etter at jeg hadde ide kabelen ute en gang..En uke etter Kutta hele windows ut [ w2k Pro ]. En annen gang jeg skulle starte maskinen ca 1 uke siden så begynte det og pipe og ryke av maskinen..Fikk ikke sett hva det røyk av men det lukter synnsykt svidd av cd brenneren..Den er nå antageligvis ødelagt. Så fikk jeg formatert og lagt i w2k på nytt hos en kammerat. Nå har jeg prøvd med en dvd spiller. Den er registrert i min datamaskin og spinner og blinker når jeg setter inn en cd, Men jeg klarer ikke og lese av cd'n.. Verken orginal cd, musikk eller cdr. Hva er gæærnt?? jeg har prøvd flere forskjellige ide kabler?? er det strømforsyningen?? Begynner og bli temmelig lei over at en så ny pc skal slutte og funke. Jeg får jo ikke lagt inn drivere eller noe uten cd rom. Noen som har hatt samme problemet eller som kan hjelpe meg?? Kim Tore Sørli Lenke til kommentar
Kim-Tore Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Ingen som vet noe om hva dette kan være?? Synes dere jeg skal sende hele driten tilbake til komplett?? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Typen til kusina mi hadde et psu fra aopen som ga 230v til alle delene :smile: 20cm høy orange flamme over hele hk er ikke akkurat gøy.... Lenke til kommentar
Kim-Tore Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 hehe.. mulig det er no gærnt med volten på min oxo.. den har jo allerede brent opp cd brennern min!! Lenke til kommentar
Kim-Tore Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Hvis det er det som er gæærnt.. tror du jeg kan kreve ny cd brenner eventuelt penger av komplett da?? eller q-tec eller no?? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Det er meget mulig at det er poweret ditt som er synderen ja. Gjør som du sier. Lever hele greia tilbake inkl brenner Lenke til kommentar
Kim-Tore Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Brenneren er ikke kjøpt hos komplett da.. Men men..har sendt de en mail venter på svar..se hva som skjer videre.. Lenke til kommentar
Frink Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har Q-Tec strømforsyning, og jeg er faktisk litt mistenkelig på at det var den som forårsaka WD 120Gb min til å gå til varmere strøk down under og litt til... Lenke til kommentar
Kim-Tore Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 Så du kan ikke bekrefte at det var den..?? Har hørt masse dritt om den strømforsyninga altså.. Du har ikke den lenger nå? Lenke til kommentar
Frink Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg har den faktisk enda :razz: Har ikke fått noe sikkerhet på om det var PSU som drepte HDD min, men jeg har egentlig mine mistanker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå