ugotabanana Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Hola, Har alltid bitt negler, og nå ønsker jeg sette en stopper på dette helvete. Ser ikke pent ut, og de irriterer omgivelsene, iallefall blir synes jeg det er irriterende når andre i samme rom biter negler. Jeg har prøvd Go Negl, men denne er jo desverre ubrukelig. Noen som har noen tips, kanskje noen her har bitt før? cheers. Lenke til kommentar
MasterTLC Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Vel, jeg har bitt negler så lenge jeg kan huske, og d er et helvete! D er ikke pent, og får ofte vondt i fingrene Jeg klarte å la vær me å bite negler i ca 2-3 uker, men så begynte jeg igjen før beit jeg tå-negler Men jeg klarte på ett eller anne vis å slutte Men finger-negler er fortsatt et problem Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Viljestyrke. Jeg bet negler når jeg var mindre, men jeg greide heldigvis å slutte på denne måten: Jeg valgte ut en fingernegl som jeg IKKE skulle bite. Når neglen hadde grodd helt ut valgte jeg en negl til, så en tredje negl osv. Snart ble jeg ''kurert'', har ikke bitt negler siden. Jeg hadde også en uvane ved å bite meg på innsiden av leppa, men jeg greide å slutte med det på samme måten Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Det finnes et stoff på apoteket som du smører på neglene dine, det smaker helt jævelig. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 bet negler jeg og før. men så mye som jeg satt med datan. så lagde jeg meg en vane å ha en liten bolle med eddikvann ved siden av meg. dyppa fingrene mine i bollen iblandt. vær gang jeg glemte meg av, tok fingeren til munnen. så lukta jeg den stygge lukta, og iblandt fikk jeg jo smakt det! fysh! Må bare si at denne tunge behandlingen funket på meg Lenke til kommentar
mbapp Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 bet negler jeg og før.men så mye som jeg satt med datan. så lagde jeg meg en vane å ha en liten bolle med eddikvann ved siden av meg. dyppa fingrene mine i bollen iblandt. vær gang jeg glemte meg av, tok fingeren til munnen. så lukta jeg den stygge lukta, og iblandt fikk jeg jo smakt det! fysh! Må bare si at denne tunge behandlingen funket på meg 8284107[/snapback] Problemet er at jeg er rimelig aktiv og sitte ved maskinen i mange timer i strekk skjer ikke Lenke til kommentar
jambao Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 stapp fingrene i rompa. tror det blir slutt på bitinga da, Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 jeg klarte ikke å bite neglen lenger når jeg fikk streng... brukte det i ca 2 år og nå tenker jeg ikke engang på å bite neglene.. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Ja, samme her, streng bør du gå for, det kurerer problemene dine Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 (endret) 1. Ikke bit neglene. 2. Som substitutt for neglbiting; Press undersiden av neglen (Ja, siden med bakteriene), mot tennene som om du skulle bite dem. Men for og lure deg selv; press undersiden hardt mot tennene Eller bare smør bæsj på neglene, ditt valg Edit; HVORDAN STOPPE OG BITE KJØTTET INNE I MUNNEN!? Endret 2. april 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Det finnes et stoff på apoteket som du smører på neglene dine, det smaker helt jævelig. 8284086[/snapback] det hadde vi hjemme av en eller annen grunn. så smurte jeg på tannbørsten te søstra mi;) Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 hva med å klippe dem istedet? før de blir så lange at man begynner å bite? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Tror det enkleste rett og slett er viljestyrke. Kan en idé være falske negler? Da kan du bite så mye plastikk som du bare orker. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Klø deg i rompa! Da vil du garantert ikke gnage negler mer Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Ta på tre-fire strøk med gjennomsiktig neglelakk. Har bitt siden jeg var 5 og det er det eneste som funker for meg. Da biter jeg av neglelakken i stedet for neglene. Funker i perioder, men har ikke viljestyrken til å slutte helt enda. Endret 3. april 2007 av mushi Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg river av neglebånd og huden rundt neglene, men jeg lar det være i fred viss jeg har fransk manikyr e.l. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Negelbiting er ekkelt synes jeg. Som med alt annet må det viljestyrke til for å slutte. Slik neglelakk som smaker dritt kan hjelpe deg, men du trenger allikevel en god porsjon viljestyrke. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Tenk på at de fører like mange bakterier på tunga som det ville gjort om du slikka doskåla. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Har ikke bitt siden jeg gjorde denne topic'n, har forøvrig ikke puttet mine hender verken i ræva eller på søppeldynga. Skal kjøre på med manikyr når jeg har klart slutte for godt, noe jeg SKAL klare. Neglebiting er jo bra turnoff så. Endret 3. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå