Tdale Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Går det an å skrive ut lange utskrifter med en vanlig fotoskriver? Hvis jeg for eksempel vil ha en 56cm lang utskrift, er det noen måte å få skriveren til å gjøre dette? Tommy Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Egendefinert størrelse på papiret.. i oppsettet Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Vanskeligere var det ikke! Men, selv om jeg fikk til en lang utskrift, får jeg den ikke nøyaktig så stor som jeg vil. Bildet er 5600 x 1000 pixler, og skal skrives ut så det blir 56cm x 10cm på papiret. Jeg prøvde å velge den papirstørrelsen, og fikk en utskrift som var ca 55cm x 9,4cm. Problemet er at jeg ikke klarer å få den større, uansett om jeg velger større papirstørrelse, velger å skalere opp noen prosent høyere enn 100%. Da jeg prøvde det siste, bokstavene større, men selve bildet ble fortsatt samme størrelse. Noen tips til hva jeg gjør for å sørge for at jeg får nøyaktig den størrelsen jeg vil ha? Tommy Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kan det være margene? Ikke sikkert printeren kan skrive helt ut til alle kanter.. derfor kan det bli litt mindre. Sjekk margstørrelsen.. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Ok.. Men hvor stiller jeg marger tro... Jeg velger utskrift direkte fra den vanlige windows bilde og faksbehandling bildeviseren.. Jeg kan prøveå skrive ut fra photoshop i stedet.. Tommy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå