Sylteagurk1 Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Trenger konstruktiv kritikk på uferdig bilde! Avbildet er min avdøde katt, Feite-Olsen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Hehe.. Brukte dere hele navnet? Men den effekten på det bildet er ikke noe spesielt pen. Ser ut som bildet har potensiale med det blide kattefjeset, så behold fargene Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Effekten ødelegger litt ja. Man ser jo nesten ikke hva det er en gang. Altfor mørkt og "utydelig". Endret 31. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Sylteagurk1 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Takk for det;) Har et annet bilde også...Fant det på dataen:P Veit ikke hvem som har lagd det, men det ser ut som hunden min Hva syns dere om det? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Helt ok. Men så er det den greia med effekt. Øynene ser ikke helt "friske" ut på det bildet. Men for all del, var jo ikke stygt bilde. Endret 31. mars 2007 av Demille Lenke til kommentar
Sylteagurk1 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Nei, egentlig ikke(: Enig med deg om de øynene. Ser nesten ut som en demon=D En sjuk demon, selvfølgelig(: Lenke til kommentar
Sylteagurk1 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Haha! Fant et bilde av Runa^^ Tok bildet mens ho ropte noe til en trailer som kjørte forbi. Så mye rart man finner på dataen hvis man leter(: Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Tør jeg spørre hvofor du legger ut random bilder? Lenke til kommentar
Sylteagurk1 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Fordi Jorda er rund? Neida=D Jeg legger inn de bildene som jeg vil ha kritikk på...Både positiv og negativ;) Hvis du tilogmed leser OVERSKRIFTA, burde det bli klart;) Endret 1. april 2007 av Sylteagurk1 Lenke til kommentar
Sylteagurk1 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Iallefall: Jeg trenger hjelp til et NYTT bilde. Ingenting er forandret, men jeg vil gjerne gi bildet en touch. En touch som gir bildet mer personlighet=) Lenke til kommentar
Sylteagurk1 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som har noen råd..? Hadde jo vært hyggelig, det;) Lenke til kommentar
Sylteagurk1 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Det var et fyldig råd, du;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå