rLnd Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Jeg må reinstalere igjen. Men finner ikke ut hvordan jeg tar backup av mailene i opera. Noen som vet? Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 (Opera v.7) Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Send en mail til opera, søk i windows etter nyeste filer, og kopier den mest sansynlige filen(ligger sikert der du innstalerte Opera). Så husker du hvor den lå, så kopierer du den bare inn i same mappe etter reinstalasjonen. Det gjorde jeg med Outlok Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 I programfiler/Opera/mail folderen ligg det ein folder for kvar epostkonto. Ta backup av denne så har du eposten din :smile: Lenke til kommentar
pekle Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Eller dersom du haka av for "Use separate settings for each user" så ligg den i "c:documents settingsusernameappdataoperaopera7mail" eller noko slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå