Erlend0_o Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 I dag skulle jeg starte Generals ZH (fra the first decade) etter en hell natt med tiberum wars. Men når jeg starter spillet kommer denne opp: Dette gjelder kun Generals + zero hour. Fønka helt fint i går. Har reinstalert driver til skjermkort, lydkort og direct x uten hell. Vil helst slippe å reinatalere hele first decade. Hardware: CPU: AMD Athlon 64 3700+ @2.8 ghz RAM: 1 gig (husker ikke navn) GPU:ATI Asus Radeon X1900XTX 512MB HK:MSI K8N NEO4-F PSU:NorthQ 400W OS: win xp pro Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 dude! reinstaler spillet istede for driverne dine.. hvis det kun gjelder et spill er det ikke driverne som er FØCKED! Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Reinstalerte hele first decade. virker forsatt ikke. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er spillet tilfeldigvis Piratkopiert? Spillet funker fint på pcen min, men prøvde å legge inn en cracka version på brutterns pc, og da kom den feilen opp. Har opplevde det samme med andre piratkopierte spill( gta san andreas feks).. Hvis du har en piratkopi så kjøp deg heller spillet Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Er spillet tilfeldigvis Piratkopiert? Spillet funker fint på pcen min, men prøvde å legge inn en cracka version på brutterns pc, og da kom den feilen opp. Har opplevde det samme med andre piratkopierte spill( gta san andreas feks).. Hvis du har en piratkopi så kjøp deg heller spillet 8332411[/snapback] Du har ikke pirat kopi av et C&C du kjøper 2 rammer 1 inn og spiller på det andre. BTW. nei 100% ekte. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er spillet tilfeldigvis Piratkopiert? Spillet funker fint på pcen min, men prøvde å legge inn en cracka version på brutterns pc, og da kom den feilen opp. Har opplevde det samme med andre piratkopierte spill( gta san andreas feks).. Hvis du har en piratkopi så kjøp deg heller spillet 8332411[/snapback] Du har ikke pirat kopi av et C&C du kjøper 2 rammer 1 inn og spiller på det andre. BTW. nei 100% ekte. 8333936[/snapback] Hva mente du egnelitg med 2 rammer 1 inn? Lenke til kommentar
raidernor Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er spillet tilfeldigvis Piratkopiert? Spillet funker fint på pcen min, men prøvde å legge inn en cracka version på brutterns pc, og da kom den feilen opp. Har opplevde det samme med andre piratkopierte spill( gta san andreas feks).. Hvis du har en piratkopi så kjøp deg heller spillet 8332411[/snapback] Du har ikke pirat kopi av et C&C du kjøper 2 rammer 1 inn og spiller på det andre. BTW. nei 100% ekte. 8333936[/snapback] Hva mente du egnelitg med 2 rammer 1 inn? 8336758[/snapback] han mente, du kjøper 2 spill, rammer det ene inn og henger det på veggen, spiller det andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå