Inc Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Hei! Jeg leter etter en skuespiller som spilte i en tv serie for en god stund tilbake. Jeg husker ikke så mye men dette vet jeg: -det var en dame -var utrolig pen -hadde rødt hår ned til skuldrene -hadde bi rolle i serien -hun var nesten alltid badass typen og flørtet vilt med alle -serien gikk på tv2 eller tvnorge, kanskje nrk1 -typisk aftens underholdning,(etter kl 2000) -serien gikk på slutten av 90 tallet -amerikansk selvfølgelig -og det var ikke silke eller melrose place jeg tenkte på. Håper noen kane hjelpe meg å finne ut hvem det er Endret 1. april 2007 av regga Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 http://www.imdb.com/name/nm0232975/ ? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Dessverre. Hadde jeg kunne søkt gjennom alle tv serier.. .. Edit: jeg fant jeg fant.. det var Jamie Luner i serien savannah Endret 1. april 2007 av regga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå